Olaylı Onlineeczanem.com Alışverişi

- -İki hafta önce hasta hasta yatak döşek yatarken yattığım yerden alışveriş yapayım dedim.Hazır güzel bir Nuxe kampanyası varken daha önce de bir kere alışveriş yaptığım onlineeczanem.com'u tercih ettim. Siparişi verirken seçtiğim setlerden bir tanesini karma ciltler için değil yağlı ciltler için seçtiğimi farkedince hemen mail attım.Aynı marka aynı fiyat olan setlerdi. Değişimini istedim.Mailime bir türlü cevap gelmedi. En sonunda iletişim telefonunuz cevap  vermiyor diye mail attılar.

 İşyerinde olmadığımdan haliyle telefondan ulaşamamışlar. Ben aradım siparişinizde bir yanlışlık yok cevabını aldım.Şaka gibi! Maille bir değişimi çözemediler.

İptal edin o seti dedim en sonunda ettiler. Havaleyi yaptım. Havale dekontunu mail atmamı istediler attım. Siparişim ;
1- Nuxe yüz ve vücut yıkama jeli + Nuxe el kremi
2- Bioderma roll-on
3- Biodermma H20
4- Nuxe dudak balmı
İki Nuxe ürünü alımına el kremi hediyesi vardı.

Üç gün sonra ofise gittiğimde gelen kutunun içinden bunlar ve dudak balmım çıktı.

Hem roll- on hem el kremi eksik çıktı. Gönderdikleri kutu zaten ayakkabı kutusu gibi korunaksız ve kötü paketlenmiş bir kutuydu. Hemen aradım . Aldığım cevap yine şahaneydi. Biz her şeyi yolladık.Kontrol edip size geri döneceğiz. Neyse geri döndüler ,bizden kaynaklanan bir hata yok kargoyu kontrol ederek almanız lazımdı. Acaba çalışanınızdan kaynaklanan bir sorun olabilir mi gibi garip ithamlarda bulundular.  En sonunda ürünleri gönderelim size ama 5 TL. kargo ücretini karşılayın dediler. Onu da yaptık.5 TL. için sorun çıkartan firma ilk defa gördüm.

Sonunda aramalarından ve gereksiz lafı uzatıp sorun bizde değil demelerinden iyice sıkıldım ve sipariş ettiğime edeceğime pişman oldum! Yok kutunun fotoğrafını istemeler,kargoda sorun olmuş galiba demeler.Çok sıkıcı bir alışveriş oldu.Eksikleri kargo poşetinde yollamışlardı. 3-4 tane paket tester eklemişler.



Bundan sonra sipariş vereceğimde farklı siteleri tercih edeceğim kesin.Sipariş verirken iki kere düşünmekte fayda var.

                                                         seregonsworld@gmail.com
                                                          

8 yorum:

  1. aa çok şaşırdım her blog da övgüyle bahsediliyordu. kredi kartı kullanmayan ve net üzerinden alışveriş yapmıyor olmama rağmen düşünüyordum ancak bu yazıdan sonra mümkün değil alışveriş yapmam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip ettiğim bloglarda görmüştüm ben siteyi ve herkes çok memnundu. İlk siparişimde bir sorun olmamıştı. Ama sorun çıkan bir siparişte sorunun kendisinden çok sorun çıkarmaları sıkıcı oldu.

      Sil
  2. müşteri memnuniyeti adına tek bir şey yapmamışlar ve doğal olarak bir müşterilerini kaybetmişler,demekki tok satıcılarmış,boşver canım sen başka sitelerden yaparsın bir daha ♥

    YanıtlaSil
  3. Kötü olmuş gerçekten, ben böyle markaların 5-10 lira kargo parası almasına ayrı gıcığım zaten. Koca koca firmalardan dünya kadar alışveriş yapıyoruz hala kargo ücreti ödüyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim Onur:) Hele kapıda ödeme seçeneği seçersen alınan ek ücretler şaka gibi.

      Sil
  4. Seregoncum hem iş birliği yaptığım sizlere önerip (kendiminde müşterisi) olduğum firmadan kendimide biraz sorumlu hissettiğim için cevap yazdım. Çok yoğun çalışıyorlar öyle ki telefonlara bile dönemiyorlar ama kargo parasından kaçıcak insanlar değiller bir çok çekiliş dışında kendi blog kampanyalarından kazananlarına gönderimleri oldu eksiksiz ve hatta bir arkadaşımızın bu yoğunlukta aksadı yola cıkmamıstı hediyesi firma koordinatörü Gökmen beye iletince sorunu aynı gün çözüldü.Asistan hatasıdır diye düşünüyorum Gökmen beye ulaşsaydın emin ol ki bu durum seni üzmeden çözülürdü.Ama destekliyorum seni aldığın cevaptan inanılmaz rahatsız oldum !! Kabul edilmez bir tavır elbette. Bunu bizzat ileteceğim gözden kaçmasını istemem. Son bir şey paketleme konusunda havalı korumlara sarıp gönderirler hep ürünleri ama neden böyle oldu illaki yanıt döneceklerdir bize...

    YanıtlaSil
  5. Yeni markalarını tanıtmak amacıyla farklı bir kutu göndermişler Kermit. Paketlemeyi açık kalacak şekilde yapmamıştık dediler. Kargo sırasında bir sorun oluşmuş olabilir. Ama bu yok foto yok dekont yok niye kontrol etmediniz çalışanınızdan mı kaynaklandı acaba gibi garipliklerle uğraşmak zorunda bırakmamalıydı beni.Dediğim gibi ilk alışverişim değildi. İlkinde bir problem olmamıştı. Sorun bu problemin olması değil bu kadar uzatılması ve ha bire telefonla aranmam oldu.

    YanıtlaSil
  6. banada eksik ürün yolladılar benzer muamele gördüm bidahada almam ordan :S sinirleri bozuluyor insanın..

    YanıtlaSil