MISSPERA TARİHİ GEÇMİŞ FONDÖTEN YOLLADI!

- -

Aralık ayında çok sık alışveriş yaptım. Bunlardan çoğu online alışverişlerdi. Sanırım Aralık 2. haftaydı ,kuzenim geldi ve akşam internette gezinirken Misspera'da indirim var senin sevdiğin renk farı da indirimde hadi alalım dedi. Ben fiyatların çok uygun olduğunu görünce kesin son kullanma tarihleri yakındır dedim. Kuzenim de olsun bu fiyata iki ay kullan at , n'olacak dedi. Ben far ekledim sepete ve kuzenim de fondötenle birlikte far ekledi.

Üürnler geldiğinde farların 3 ay kullanım süresi vardı ki ben bunu zaten tahmin ederek sipariş etmiştim. Ama asıl olay fondötenin son kullanma tarihinin 2 ay geçmiş olmasıydı!!!

Farlardan biri de kırık geldi. Un ufak olmuştu.



Bakalım -Görelim


İçine de bakalım:) Gördüğünüz gibi yağı-suyu -sıvısı neyse ayrılmış ve kötü kokuyor.


Peki durumu Misspera'ya bildirdiğimde ne oldu?

Bana mail atan müşteri ilişkileri temsilcisi telefon ve arayabilecekleri saatleri bildirmemi istedi. Bildirdim. Aradıklarında telefonum meşguldü ve tekrar otomatik bir mail attılar. Yeniden cevap yazdım. Yine aradılar yine meşgulken denk geldi ve yine aynı otomatik mesaj geldi.

Misspera müşteri hizmetleri öyle harika ki telefonunuzu aradığında meşgulse tekrar aramıyor ve otomatik mail atıyor verdiğiniz telefondan size ulaşamıyoruz diye.

Tarihi geçmiş ürün satmaları yetmiyormuş gibi özür dilemek ve bunu telafi etmeye çalışmak bir yana bir de sizin onların peşinden koşmanızı bekliyorlar.

O günden beri Misspera'dan ses yok:) Bende de peşlerinde koşmaya niyet yok:)

Ben bundan sonra Misspera'da satılan ürünlere pek yaklaşmayı düşünmüyorum. Yaptığı indirimler oldukça şüpheli gözükmeye başladı gözümde. Açık açık son kullanma tarihi yazmayan ve bizim kontrol etmediğimiz kaç tarihi geçmiş ürün satın aldık acaba?

İlgisizlikleri ve özensizlikleri ayrıca sorun zaten.

 seregonsworld@gmail.com


21 yorum:

  1. Hiç alışveriş yapmadım misspera dan, sebepse bir konu hakkında soru sordum ve adam yerine koyup cevap vermediler. Tavırları itici gelmişti, şimdi de iyi ki yapmamışım diyorum.
    Bilgilendirme yazın için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müşteri ilişkileri evlere şenlik Sena:)

      Sil
  2. Bu tür nedenlerden ötürü online alışverişten nefret ediyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online alışverişin en sinir bozucu tarafı bu kesinlikle.

      Sil
  3. Zaten hangi sitede olursa olsun anormal bir indirim var ise bi şüphelenmek gerekiyor.. Dikkat etmek lazım.. Bu şekilde müşteri hizmetleriyle sorun yaşadığım firmalarla tekrar alışveriş yapmama kararı uyguluyorum ve alışveriş yapanlarıda bilgilendirmeye çalışıyorum. Yapılabilecek en kötü şeyde bu bence onlar için. Umarım en kısa zamanda düzeltirler hatalarını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Aynı zamanda bu hatayı tekrar yapmamaları için paylaşmakta da fayda var. Bu hafta vakit buldukça memnun kalmadığım şeyleri yazacağım.Özellikle Tüketici Kanununu hiçe sayan firmaları herkes paylaşsın hepimiz öğrenelim diyorum.

      Sil
    2. kesinlikle katılıyorum sana

      Sil
  4. Yazık olmuş canım..Geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzenim çok şaşırdı Pamuk şeker:) Ben daha sakinim böyle şeylerde ama bu firmaların yanına kar kalmasın artık bu yaptıkları.

      Sil
    2. Bencede kalmamalı.en azından özür dileyebilirlerdi ki onu bile yapmamışlar.

      Sil
  5. Ayıbını telafi eden de var üzerine ekstra küstahşan da var önemli olan böyle ifşa etmek ve şikayet etmek .Bunu herkes alışkanlığa çevirse bunlardan kalmaz ortada :/

    YanıtlaSil
  6. Paylaşmak lazım Eda'cım bu tarz olayları herkes öğrensin. Firmalarda kendilerine bir çeki düzen versinler.Yakında Söz verdiğimiz gibi deyip o sözü hiç tutamayan Yurtiçi Kargo, Tüketici Kanunundan bir haber Fakir Ev Aletleri, yine Tüketici Kanununa uymayan ve müşteri ilişkileri çok kötü olan T-Shop ile yaşadığım problemleri de yazacağım. Önemli olan ödenen paralardan ziyade memnuniyetin sağlanamaması zaten. Paranla rezil oluyorsun.

    YanıtlaSil
  7. En sinir kısmı müşteri ilişkilerinin sürekli aynı otomatik maili atması. Bu yaptıklarından dolayı bana mutlaka ulaşmaya çalışıp düzeltecekleri yerde dalga geçer gibi mail atıyorlar.Ben yolladım çünkü onlara tarihi geçmiş fondöten!

    YanıtlaSil
  8. İşte bunu herkesle paylaşmak lazım. E-mail adreslerimize hergün indirim haberleri veren, sorulara cevap verme tenezzülünde bulunmayan, üstelik tarihi geçmiş ürünleri pazarlayan bir firmayı herkes bilmeli. Biz bloggerlar biraz da bunun için varız. Yazmalı ki böyle olumsuzlukları, takipçilerimiz haberdar olsunlar...
    Adına üzüldüm ama yapıcak bir şey yok sanırım. Ve teşekkürler Seregon, o firmadan alışveriş mi, asla!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim maili göndermeye vakitleri var ama böyle bir konuda bana ulaşmaya vakitleri yok.

      Sil
  9. Paraya para demiyorlar. En fazla 2bin liraya site kurup para kazanmak cok kolay! Ne kirasi var ne elektirigi. Tek yaptiklari tasoron firmalarla cagri hizmetinde anlasmak. Kucuk esnafta kan agliyor batiyor. Bunlar da sahtekarlik pesinde kosuyorlar bes krsluk urun icin. Canim cok gecmis olsun. Tepkini koyman cok iyi olmus! Bende parfum alacaktim vazgectim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın...vazgeçtiğin iyi olmuş. Tazesini alırsın:)

      Sil
  10. Bu postu yayınlaman çok iyi olmuş:)
    Böyle sitelerin rezaletlerini göz önüne sermek lazım ki insanları kandırmayı marifet sanmasınlar.
    İnşallah böyle siteler varlıklarını sürdüremez hale gelirler ki bizde güvenle alışveriş yapacağımız sitelerle devam ederiz.

    YanıtlaSil
  11. son kullanma tarihi geçmiş ürünleri kakalamanın adı "büyük indirim" oldu artık, bir yerde çoook büyük indirim varsa şüphelenmek lazım.
    sadece online alışverişin sorunu değil bu, büyük mağaza zincirlerinin içindeki kozmetik reyonları da aynı yola başvurmaya başladı. bu tür durumlara düşmemek için elinde akıllı telefonla internetten checkcosmetic.net'ten kodu kontrol etmek gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen...son kullanma tarihi gelmiş ürünleri indiriyorlar!

      Sil