SALVATORE FERRAGAMO SIGNORINA EDT&EDP

- -

Merhaba:)

Haftasonu blog biraz boş kaldı. Cumartesi günü Tuğçe'nin kaleminden blogunun sahibesi sevgili Tuğçe'nin hazırladığı İstanbul Blogger Buluşması Etkinliğindeydim ve pazar günü de bütün gün gezip keyif yaptım:)

Instagramda takip edenler neler yaptığımı biliyorlar:)

Bugün de son 1 yıldır beğendiğim Salvatore Ferragamo Signorina Parfüm ve EDT  yazımın konuğu olacaklar. Evet ikisini birlikte inceleyeceğiz.



Parfümü tek olarak , EDT ise kofre olarak almıştım. EDT Kofrenin içinde duş jeli ve vücut losyonu da mevcut.


SALVATORE FERRAGAMO SIGNORINA EDT

 

EDT lila renkli Salvatore Ferragamo imzası taşıyan çok şık bir şişede sunulmuş. Lila ve pembe fiyonklar altın renkli kapakla lüks bir uyum içindeler. Parfümün ismine de yakışan çok güzel bir şişesi var.

EDT 'in üst notalarında kokunun hemen bende istek oluşturmasına neden olan LITCHI ve GREYFURT yer alıyor. Orta Notalarında kokunun dengesini sağlayan GÜL ve PİRİNÇ  var. Kalp notalarda ise KAŞMİR ve SÜT KREMASI :)

Kaşmir kokuya misk ve odunsuluk katarken süt kreması tatlı aromasıyla kokuyu yumuşatıyor.
Ortaya harika bir bahar kokusu çıkıyor:)

Kalıcılığı EDT olmasına rağmen çok başarılı. Sabahtan akşama koku üzerimde kalıyor.


SALVATORE FERRAGAMO SIGNORINA EDP



Parfüm harika bir ambalaja sahip. Şişesinin şekli, altın renkli kapağı ve pembe tonlarda fiyonklarıyla sadece şişesi için bile alınır dedirtiyor.

Sıcak bir koku. Normalde ben çok sıcak ve şekerli kokuları sevmem.Yasemin kokularından da sadece Arap Yasemininin kokusunu severim. Normal yasemin kokusu bana çok uzak:) 

Parfümde üst notalarda beni yakalayan PEMBE BİBER ve FRENK ÜZÜMÜ yer alıyor.Orta Notalarında ŞAKAYIK , GÜL ve araya giren YASEMİN var. Parfümün temel noktasını oluşturan kalp notalarında ise PANNACOTTA, SİLHAT ve MİSK var.

Pannacotta kokusu parfümün en baskın noktasını oluşturuyor ve hemen arkasından misk kendini belli ediyor. Hem şekerli hem çiçeksi hem de baharatlı olmayı nasıl anlatsam bilemedim. 

Parfüm benim kullandığım kokulardan biraz farklı. Normalde ben daha hafif kokular kullanırım ama tenimde koku değişip hoş ve yumuşak bir hal alıyor. Ağır bir sıcaklığı yok.

Kalıcılık çok başarılı. Bütün gün yenilemeye gerek yok.

Benim favorim EDT:) Hoş bir bahar kokusu,yani tam benlik.

Fiyatları Parfüm 100 ml 298 TL.
EDT 100  ml. Kofre 292 TL.

Siz ne tarz kokular seviyorsunuz?

Sevgiler

seregonsworld@gmail.com

Instagram/seregonsworld

8 yorum:

  1. ay muhteşem görünüyorlar denemek lazım

    YanıtlaSil
  2. Benimde favorim Edt versiyonu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Edp ve Edt iki ayrı koku zaten:) ben ilk denediğimde şaşımıştım.

      Sil
  3. ilk defa bir parfümde süt kreması olduğunu öğreniyorum :) parfüm müptelası biri olarak denemek isterim, satın alabileceğimiz yerlerin bilgisini verirmisin rica etsem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Tekin Acar'dan almıştım. Ferragamo her parfümeride bulunmuyor maalesef. Bildiğim kadarıyla Sephoralarda da yok.

      Sil
  4. Ambalajlara bayıldım ben.Denk gelirse koklamak istiyorum kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edt tavsiye ederim kesinlikle şeker , önümüz bahar:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...