- -
Douglas şikayeti yazımdan da takip ettiğiniz üzere Nyx İndirimi ve garip uygulamayı sizinle paylaşmıştım. Yazının yayınlandığı günün ertesi günü Douglas'tan bir telefon aldım. Arayan müşteri ilişkileri bölümünden bir hanımdı. Bana benim onlara daha önce ettiğim telefon ile ilgili döndüğünü belirtti ve söylediği şey şu oldu: 'İki kampanya birleştiremiyoruz onun için böyle' . Cümle yapı olarak bozuk olduğu gibi mantık olarak da bozuk.
Hangi iki kampanya? Benim sorduğum soruyla ne alakası var?
Efendim blog yazımdan haberleri yokmuş??? Mailim onlara ulaşmamış??? Bir gün önce ettiğim telefon nedeniyle bana ulaşmışlar! Neydi bir gün önceki sorum? Neden aynı ürünleri farklı mağazalarda farklı fiyatta satıyorsunuz? Capacity'de bu kampanya yoksa isteyene nasıl uygulanıyor?
Ne demişti bu hanım bana hemen Capacity mağazasıyla görüşüp size dönüyorum. Bana dönüşü 24 saatten fazla sürdü? Acaba neden?
Sonra baktı mantıklı bir cevap veremiyor bana bir dakika dedi. İnsan Kaynakları Müdürünü bağlamış!
İnsan kaynakları müdürünün ağzında da aynı hikaye 'Şirket politikamız gereği iki kampanyayı birleştiremiyoruz.' Yahu çıldırtmayın insanı dedim. Hangi iki kampanya ? Bizim başka bir kampanyadan haberimiz yok zaten!!!Sevgililer Gününde yüzdeli bir indirim varmış da! Onu diyormuş! Ben sevgililer günü indiriminde de uğradım Douglas'a öyle bir kampanya yoktu!