DOUGLAS 'TAN ALDIĞIM TELEFON VE AÇIKLAMALAR!

- -

Douglas şikayeti yazımdan da takip ettiğiniz üzere Nyx İndirimi ve garip uygulamayı sizinle paylaşmıştım. Yazının yayınlandığı günün ertesi günü Douglas'tan bir telefon aldım. Arayan müşteri ilişkileri bölümünden bir hanımdı. Bana benim onlara daha önce ettiğim telefon ile ilgili döndüğünü belirtti ve söylediği şey şu oldu: 'İki kampanya birleştiremiyoruz onun için böyle' . Cümle yapı olarak bozuk olduğu gibi mantık olarak da bozuk.

Hangi iki kampanya? Benim sorduğum soruyla ne alakası var?

Efendim blog yazımdan haberleri yokmuş??? Mailim onlara ulaşmamış??? Bir gün önce ettiğim telefon nedeniyle bana ulaşmışlar! Neydi bir gün önceki sorum? Neden aynı ürünleri farklı mağazalarda farklı fiyatta satıyorsunuz? Capacity'de bu kampanya yoksa isteyene nasıl uygulanıyor? 
Ne demişti bu hanım bana hemen Capacity mağazasıyla görüşüp size dönüyorum. Bana dönüşü 24 saatten fazla sürdü? Acaba neden?

Sonra baktı mantıklı bir cevap veremiyor bana bir dakika dedi. İnsan Kaynakları Müdürünü bağlamış! 

İnsan kaynakları müdürünün ağzında da aynı hikaye 'Şirket politikamız gereği iki kampanyayı birleştiremiyoruz.' Yahu çıldırtmayın insanı dedim. Hangi iki kampanya ? Bizim başka bir kampanyadan haberimiz yok zaten!!!Sevgililer Gününde yüzdeli bir indirim varmış da! Onu diyormuş! Ben sevgililer günü indiriminde de uğradım Douglas'a öyle bir kampanya yoktu!


Ayrıca yine şirket politikaları gereği istedikleri mağazalarda farklı fiyat uygulayabiliyorlarmış!!!
Hayır efendim uygulayamazsınız! Douglas'ın Tüketici Kanunundan bir haber olduğunu böylece anlamış olduk!

Ben 2 al 1 öde kampanyası dedim ya hayır efendim o 2 al 1 öde kampanyası değilmiş. Öyle bir kampanyaları yokmuş. Ne varmış? 1 alana 1 hediye kampanyaları varmış!!!!!!!!
Burada yorum yapmak istemiyorum sevgili okuyucu:) Yorumu sana bırakıyorum:)))

Sinir katsayımı kat be kat arttıran bir konuşma oldu. Yani Douglas biz hatalıyız, kusura bakmayın, gerekli uyarıları yaptık, lütfen mağazamıza uğrayıp alışverişinizi yapın diyeceği yerde alakasız şeyler söyleyip durdu. 

Bir de bana telefonda bana gelen bütün şikayet telefonları iletilir sizin telefonunuz iletilmedi demez mi? Ben telefonumu bırakmamışım. Peki dedim ben telefonumu bırakmadım da siz bugün beni nasıl aradınız? Biz aramadık ki siz bizi aradınız dedi!!! Şaka gibi değil mi? İşte Douglas Türkiye böyle harika ve profesyonel!

Efendim neymiş? Mağazada bazen destek personel oluyormuş ben onlardan birine denk gelmiş olabilirmişim! Markalardan gelen elemanlara denk gelmiş olabilirmişim! Mişim de mişim yani!!!
Bir iletişimsizlik problemi olmuş!!! Evet bir iletişim problemi olduğu kesin! Ama bu kesinlikle benden kaynaklanan bir problem değil! Sen daha şubelerinle iletişim kuramıyorsun Douglas!

Kalktım Capacity Douglas'a gittim. Mağaza müdürünü istedim. Dedim merkez sizi aradı mı? Hayır! Nyx de indirim var mı? 1 alana 1 hediye kampanyası var. Ne zamandır var? Uzun süredir var. Peki Pzt. Elemanınız yok dedi? Bizim elemanımız değildir! Sevgililer gününde yüzde bilmem kaç indirim kampanyanız var mıydı? Hayır yoktu. Aynı kampanyamız devam ediyordu. Ben o zaman geldim yok dediler? Destek elemandır! Peki dedim neden hiç yazı yok kampanyaya dair? Vardı kaldırmıştık tekrar koymamışız! Peki dedim ve çıkıp gittim.

O gün bir arkadaşım gidip alışveriş yaptı. Yazı yine yokmuş. Yine kampanya yok demişler. Müdürü çağırmış. Var demiş ve alışverişini yapmış. 

Daha da ben yorum yapmak istemiyorum. Buyrun her şey ortada. Douglas beni biraz zor görür artık! Sadece işime çok gelen bir şey görürsem alırım. Kolay kolay da paramı Douglas' a vermem! Durum ortada , tercih sizin:)

seregonsworld@gmail.com


17 yorum:

  1. güleyimmi ağlayayım mı bilemedim pes

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinirlerimi zıplattılar resmen! 2 al 1 öde kampanyası değil yaaa 1 alana 1 hediye kampanyasıııı! Bende yaniii!!!

      Sil
  2. İnsanı resmen aptal yerine koymak bu! Kimler ekmek yiyor, hayret bir şey!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durum ortada! Bazı şeylere yorum dahi yapamıyorum:)))

      Sil
  3. bu nasıl bir şirket nasıl bir pazarlama tekniği. sanırsın hepsi ağız birliği etmiş de insanı delirtmek istiyor. yaşadığım yerde olmaması sebebiyle daha önce hiç alışvriş yapmamıştım. bu yazılarını okuyunca da önünden bile geçmemeye karar verdim. çalışanlarını özellikle IQ 30 dan seçiyor herhalde

    YanıtlaSil
  4. Yuh diyorum, baska da birsey demiyoru, gercekten sabrini herseye ragmen iyi korumussun sevgili Seregon, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bugün önünden geçtim de Douglas'ın senin bir önceki yazını hatırlayıp girmedim bile! Bundan sonra ben de alışveriş yapmam Douglas'tan.
    2 al 1 öde değil, 1 alana 1 hediye kampanyası mı varmış? bu insanlar bir de gidip insan kaynakları müdürü oluyorlar, şaka gibi.

    YanıtlaSil
  6. Şaka gibiler gerçekten de. Kadın resmen hata vermiş telefonda. İnsanın kurduğu her cümle mi saçma sapan olur. Böyle insanlar böyle yerlere geliyorlar bir de. Yazık.

    YanıtlaSil
  7. 1 alana 1 hediye kampanyası mıymış o? Nasıl bir anlayıştır bu ? Hani ehliyetini pazardan alanlar vardır ya o ehliyeti hak etmeyenler, burada da aynı şekilde hak etmeden müdürlük sıfatını kazanan kişileri görüyoruz sanki.

    YanıtlaSil
  8. Rezalet!!! Şehrimde Douglas olmadıgı için istanbula gittigimde ilk ugrıycagım magazalardan olucaktı şimdi önünden geçsem dönüp bakmam. Yurtdışı alışverişlerinide yasakladıklarından beri toplu halde hepsi tepemize bindi bence. Gerçekten avrupa standartlarında bir davranış görebilmemiz için en az 1000 yıl geçmesi gerekiyormuş gibi gözüküyor. Böyle hileli işlerden hoşlanmıyorum ben yaa.. indirim yaptırtmak için müdürümü çagırıcam ben yani. Ayrıca destek eleman olayınada sinir oldum ben. Destek eleman nedir yaaa? yani şöyle bir düşünüyorum da yogunluktan dolayı eksik eleman yerine alınablir kişidir sanırım. eee nerenin destek elemanı bu, o firmanın. ozaman herşeyi bilicek bu kişi! bilmek zorunda o bilmiyosa bile siz ögretmek zorundasınız ona iş veren olarak. Al işte gece gece resmen gerildim! Marvisi getirmiş diyede seviniyordum lila kutudan alırım arkadas çok sükür internet satısıda var!

    YanıtlaSil
  9. Tabir-i caizse resmen sıvamak bu afedersiniz ^^ Douglas'la aynı şekilde işim olmaz daha ..

    YanıtlaSil
  10. Bu ne ciddiyetsizlik bu ne terbiyesizliktir yahu! Aynı mağazalar zincirinde nasıl fiyat farkı olabilir?Hakkaten tüketici kanunda bunların haberi hiç yok.Nereye şikayet etmeli bu terbiyesizleri? İki yazınızı da okudum daha önce hiç alışveriş yapmamıştım şimdi kapısından bile girmem...Kozmetik mağazaları işi iyice terbiyesizliğe ve yüzsüzlüğe vurdular.Yahu dünyanın alışverişini yapıp dünyanın paralarını veriyoruz insan muamelesi göremiyoruz bunlardan...Bir afralar bir tafralar...Sephora'da da aynı rezillikler olmaya başlamış...ayıp valla...

    YanıtlaSil
  11. O kapıdan içeriye ya sinirlerini bırakıp gireceksin , ya kibarlığı. Bunun benzerini vodafone'da yaşadım çıldırttılar beni. Aklı 5 karış havada, kampanya bilmeyen cahilleri koymuşlar sinie testi yaptırıyorlar! Ben de onu yazayım iyi aklıma geldi. Çok geçmiş olsun bu arada

    YanıtlaSil
  12. kendilerini güzel açıklamışlar, bildiğimiz iyi oldu!

    YanıtlaSil
  13. kendilerini iyi açıklamışlar, bildiğimiz iyi oldu! blog için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Ay çıldır yani!!!!!!! Demek ki neymiş, Douglas'a gidince mağaza müdürünü görmeden alışveriş yapmamak lazım! Bürokrasiye gel!!!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...