SONBAHAR ÇEKİLİŞİ -KAPANDI-


Merhaba:)

Uzun süredir blogla ilgilenemiyorum. Aslında yazmak istediğim bir çok kozmetik ürün var ve maalesef vaktim uzun uzun yazmaya elvermiyor. Sonunda biraz rahatlamışken yeni bir çekilişle bloga dönmek istedim. Böylece yeni yazılarımı yavaş yavaş hazırlayabilirim:)





- Elite Kaş Kiti
-Elite Likit Kapatıcı
-Flormar Mat Velvet Fondöten G. Beige
-Takma Kirpik
Alterra Kaş Kalemi
-Deborah Dudak Kalemi 03
-Clinique High Impact Maskara ( Seyahat Boy)
-Wet'n Wild Oje Blazed
- Kiko Oje Sun Pearl 23
-Rimmel 700 Nude Delight Ruj
-Yves Rocher Göz Makyajı Temizleyici
-Maybelline Tekli Beyaz Far 01 Snow White
-Maybelline Affinitone Pudra 14 Creamy Beige
Testerlar






Çekilişe katılmak için blogu takibe almak zorunlu şart.
Instagram takibi ve paylaşımı +1 hak
Facebook paylaşımları+1 hak
Twitter takibi ve paylaşımı +1 hak
Güncel blog duyurularınız +2 hak

Aşağıdaki formu doldurup yollamanız yeterli. Herhangi bir yorum bırakmanıza gerek yok.

Kargo bana ait. Yurtiçi gönderim yapacağım. Çekiliş süresi 1 ay.

Herkese bol şans:)

seregonsworld@gmail.com

3 yorum:

  1. Mail adresi vermeyi unutmuşum kizsalseyler33@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. blog yaazz :) eski yazilarini okuyorum ve mutlaka yazmaya devam etmelisin diye dusunuyorum ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...