Portakalrengi.com

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba :)

Bir süredir paylaşımlarımı instagram üzerinden yapıyorum. Hem vakit darlığı hem pratik bilgiye ulaşım kolaylığı nedeniyle instagram daha cazip geliyor. Ancak blog yazmayı da özlemişim. Gelen yorumlar , okunma sayısı heyecanı, hangi ülkeden görüntülenmiş merakını özlemişim:)

Geçtiğimiz günlerde portakalrengi.com 'dan hoş bir paket aldım. Kullandığım ürünlerden oluştuğu ve ürünler hakkında blogda zaten mevcut yazı olduğu için tekrar ürün yorumu yapmayacağım. Ancak paketten çıkan 'susuz manikür' için fikirlerimi belirtmeden geçmeyeceğim.








Portakalrengi.com dermokozmetik açısından zengin bir site ve yapılan alışveriş yorumları genelde çok iyi. Bu yaz tatile çıkmadan bende güneş koruyucularımı siteden sipariş edeceğim. Fikirlerimi ve alışverişimin detaylarını instagram üzerinden sizinle paylaşacağım.


Karline Sususz Manikür hemen ilgimi çekti. Tırnak etlerim ince olduğu için kestirmekten pek hoşlanmıyorum. İterek istediğim görüntüyü elde etmem de zor oluyor. Haliyle hemen kolları sıvayıp uyguladım:)


İçinden oje temizleme mendili ,eldiven, törpü,bez ve krem çıkıyor.


Tırnaklarımı törpüledim.Ellerimi bu şekilde 5 dakika beklettim. Kremi biraz yedirmek için masaj yaptım. Sonra içerisindeki et itici ile etlerimi kolayca itip yumuşacık ellerle uyudum:) Bence denemeye değer...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...