Mac ve Maybelline Eyeliner Karşılaştırması

- -Mac eyelinerlar zaten çok meşhur.Marka olarak Mac düşkünlüğüm olmasa da  bütün kozmetik meraklıları gibi Mac ürünlerini kullandım ve en sevdiğim Mac ürünü kesinlikle eyelinerları oldu. Bende Blitz&glitz rengi   içinde gümüş ışıltılar olan bir siyah var ve 4-5 aydır kullanıyorum.

-Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner 06 Black Pink Diamonds rengini bu ayın başında aldım.İçinde pembe ışıltılar olan sürüldüğünde koyu mürdüm olan bir renk.




Üstte olan Maybelline alttaki Mac.

Evet gelelim şimdi karşılaştırmamıza:

-Mac eyeliner: İçinde gümüş ışıltılar olan siyah renginde.
-Kalıcılığı çok iyi .Bütün gün bozulmadan gözünüzde kalıyor. 
-Sürümü kolay ve rengini çok iyi veriyor. Parmağıma bir kez sürüp tek kat koluma sürdüm.
-Ben aldığımda 47 TL. fiyat etiketi vardı.3. gr.
-Yanında fırçasıyla gelmiyor ben  kesik uçlu eyeliner fırçasını almıştım.
-Renk olarak mat siyahı ve kahvesi de vardı benim gördüğüm  ancak kolleksiyonlarda çok değişik ve güzel renklerini de bulabilirsiniz.

-Maybelline eyeliner:İçinde pembe ışıltılar olan siyah diye adlandırılsa da koyu bir mürdüm rengi.Sürüldüğünde böyle görünüyor rengi (bkz. foto3-4).
-Kalıcılığı çok iyi. Rengini güzel veriyor. Bu eyeliner da gözde hiç bozulmadan kalıyor.Dördüncü fotoğrafta kolumdan silmeye çalıştım görüldüğü üzere hiçbir yere dağılmadılar.
-Fiyatı 24.50 TL. Ama ben %30 indirimle almıştım Gratis'ten 17.50 TL. 'ye.3 gr.
-Yanında fırçasıyla geliyor.Fırça kesik uçlu değil ama çok iyi performans sergiliyor.Hatta kesik uçlu fırçalardan daha kolay uyguladım gözümde.Bu fiyata fırçasıyla gelmesi çok büyük artı.
-Renk olarak siyah,mavi ve pırıltılı kahvesi de mevcut. Aklım pırıltılı kahvede kalmadı desem yalan olur:)

SONUÇ:)
-İçerik olarak birbirlerine yakın zarardadırlar diye düşünüyorum.İlla gümüş ışıltı derseniz Mac'i seçersiniz. Ama kalıcılığı,sürümü,performansı her ikisininde aynı.Maybelline fiyat ve fırça farkıyla ipi göğüslüyor:)
Aynı performansa sadece Mac diye 3 katı para vermenize gerek yok:) 



2 yorum:

  1. aklı mac gel eyelinerda olan biri için nasıl güzel oldu bu yazıyı keşfetmem anlatamam :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...