NUXE BRIGHTENING SERUM

Bir aydır düzenli kullandığım ve sevdiğim bir ürünle başlamak istedim. Nuxe Brightening Serum; beyaz çiğdem ve C vitamini içeren hafif bir ürün ve çok hafif bir kokusu var. Aşağıda fotoğrafta görüleceği üzere pompalı bir şişesi var ve serum 30 ml. Nuxe bu serum ile 28 günde ciltte aydınlanma vaadediyor  ve bence vaadini yerine getiriyor. Ben 1 aydır sabah akşam düzenli kullanıyorum ve cildimin daha aydınlık olduğunu hissediyorum. Lekelerden tamamen kurtulmayı vaaddetmiyor ama lekelerin tonunu ikinci aydan itibaren açma sözü veriyor. Tamamen kullanıp bitirdikten sonra burada sonuçları yazacağım.



Ürün çok sağlam bir ambalaja sahip, elinizden yanlışlıkla düşürseniz bile kırılmaz yani:) En önemli tarafı %89 doğal içeriğe sahip ve paraben, mineral yağ, renklendirici ve kimyasal madde içermiyor.Cilt tonunun ve lekelerinin daha aydınlık olmasını isteyen herkese tavsiye edeceğim bir serum.Ben çok sevdim, cildimi nemlendirmesi en güzel artısı oldu:)Fiyatı ise başka bir artı özelliği 105 TL. Ben onlineeczanem.com 'dan almıştım ve ben alırken %20 indirim kampanyası olduğu için daha da uygun bir fiyata edinmiş oldum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...