BİTENLER-16

- -

Aslında bugün yapamadığım iki mimi yapmak istemiştim ama fırsat olmadı:( Bende bu aralar bitirdiğim ürünler bol olunca yine bir bitenler yazısı yazıp hafifleyeyim dedim:)



1- BIODERMA SENSIBIO H2O SOLÜSYON:  Herkes gibi benim de sevdiğim bir makyaj temizleme suyu. Ancak ben hastası değilim. Bioderma'dan çok daha iyi temizleme suları var.Tabii boyutu ve fiyatıyla Bioderma gerçekten avantajlı:) Elimde kiloyla var:)))

2- LA NATUREL MENDİL DEODORANT: Hem deodorantını hem mendillerini almıştım. Koruması iyi ve kokusuz.Başarılı buldum. Kullanmaya devam.

3- GIOVANNI TEA TREE ŞAMPUAN: Giovanni şampuanları seviyorum. İçerik olarak da beğeniyorum.Bu seyahat boyuydu. Yaz sıcağında saç derime verdiği ferahlığı seviyorum:)

4- CLARINS BB KREM 02: Orta rengini denedim. Bronzken rengi iyi oldu ama kışa 2 numara bana bile koyu olacaktır.Yapısı biraz sıvı,kapatıcılığı orta.1 numarasını da denemeliyim.

5-CRYSTAL ESSENCE  MENDİL DEODORANT: Crystal deoları beğendiğimi bilmeyen kalmadı sanırım:)) tuz olanını,sıvısını,mendilini her şeyini denedim.Hepsini beğendim. Çantamdan eksik etmiyorum.



6- ORGANIQUE YOSUNLU GÖZ MASKESİ: Yenisini aldım bile. Yapması çok eğlenceli:) Yazısı için tık tık

7- COSMED YÜZ VE DEKOLTE KREMİ : Bu nemlendiriciyi Eda'm göndermişti.Ben dekolteme kullandım:) 

8- PANGEA ORGANICS MASKE: Bu da sevgili Eda'nın gönderdiklerinden. Bu maske temizleme ve peeling etkili bir maskeydi.Ayrıca yazısını yazacağım.


9- GIOVANNI TEA TREE ŞAMPUAN: Yukarıda seyahat boyu biten şampuanın büyük boyu:)

10- VICHY DERCOS SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI ŞAMPUAN: Serumlarla birlikte kullandım,bitti. İkincisi de bitmek üzere:)


11- DOWN UNDER NATURALS BİTKİSEL JÖLE: Ben pek jöle kullanan biri değilimdir.Saçlarımı topuz yaptığım zaman etrafta uçuşan saçları ve buklelerimi kontrol altına almak için kullanıyorum.Güzel bir jel.

12- STILA STICK FONDÖTEN: Yurt dışından alınmış bir fondöten daha:) Benden çok annem kullandı. Elimde bir tane daha var. Onu da annem kullanıyor:) Güzel bir ürün. Kapatıcılığı iyi.Yağlı değil ve maske gibi durmuyor. Uygulaması,dağıtması kolay.

13- KENZO FLOWER TAG PARFÜM: Benim kokum değilsin:)

Bitti:)

seregonsworld@gmail.com


9 yorum:

  1. clarins bb yi elimin üzerinde denedim baya güzel gibi geldi ama elimde birkaç tane olunca vazgeçtim..

    YanıtlaSil
  2. Üstünden epeyce yük kalkmiş darısı başıma ;)

    YanıtlaSil
  3. Özge'cim Clarins BB başarılı gibi geldi bana ama biraz daha denemem lazım emin olmak için. Şu sıra fazla geliyor bbler:)

    Gonca'cım bitsinler eksilsinler:) bu ara hızla bitiriyorum:)

    YanıtlaSil
  4. vichy idelia bb'yi tavsiye ediyorlar ne dersin???

    YanıtlaSil
  5. Selin'cim sana olmaz vichy. Kuru ciltler ya da kuru-karma ve normal ciltler için daha uygun bence.

    YanıtlaSil
  6. La naturelin deo roll on mu daya iyi yoksa crystalinki mi fiyat performans acısından?

    YanıtlaSil
  7. biten her ürünü bitmeye yakın veya bitti hediye vs diye yorumlayacağınıza vaad ettiklerini gerçekleştirdimi işe yaradımı niçin memnun kaldınız veya kalmadınız gibi sorulara cevap bulsanız çok daha iyi olurdu.

    YanıtlaSil
  8. Betül, la naturel'in sprey deosunu ve mendillerini kullandım. Crystalin hepsini. Kolay bulunabilirlik ve kargoyla uğraşmamak adına Crystal diyorum. Yoksa ikisinin performansını da beğendim. Ama ben aşırı terleyen biri değilim onu da belirteyim:) crystal fiyat olarak daha uygun hem:)

    YanıtlaSil
  9. Selen, yazıyı dikkatli okumadınız herhalde. Dikkatli okursanız neyi yorumlayıp yorumlamadığımı göreceksiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...