WET'N WILD ROSE-BUD & CORAL-INE MAT RUJLAR

- -

Merhaba:)

Son günlerde hepimizin mercek altına yatırdığı Wet'n Wild markasının rujlarını da kurcalamasak olmazdı:)) Merak kediyi öldürür demişler. Ambalajını hiç beğenmesem de merak edip rujlardan da aldım tabii.


Benim seçtiğim renkler Coral-ine ve Rose-bud isimli renkler oldu.



Açık ve net, ambalajlarını hiç sevmedim. 

En nefret ettiğim ambalaj türü. Ruj mutlaka kapağa bulaşır,kapatırken kırılır. Zaten kalitesiz olan ambalaj bir de bu şekil olunca beni hiç mutlu etmedi açıkçası.


ROSE-BUD


Rose-bud, mat ve  pembesi biraz daha ön planda gül kurusu tonlu bir ruj. Ancak dudak renginize göre rujun duruşu değişiyor. Hem annem hem ben denedik ikimizde de farklı durdu. Bende daha pembe oldu annemde daha soluk bir gül kurusu oldu.

Ruj rengini hemen veriyor. Kalıcılığı iyi. Ancak ben ilk katı sürdükten sonra bir peçeteyle fazlalığı alıp tekrar bir kat daha sürüyorum ve çok kalıcı oluyor. Bir şeyler içtikten sonra bile rujum yerinde duruyor.


CORAL-INE


Coral-ine adı üzerinde çok tatlı bir coral tona sahip. Oldukça canlı ve biraz iddialı bir rengi var.

Rengi hariç tüm özellikleri Rose-bud ile aynı. Hatta kalıcılık konusunda daha canlı bir renk olması sebebiyle Coral-ine daha kalıcı.

Benim dudağımda kuruma yapmadı ama uzun vadeli kullanmadan kesin bir şey söyleyemem. Henüz iki gündür deniyorum ve gün içinde mutlaka rujlarımı tazelerim.

Mat olmaları ve güzel renkleri nedeniyle sevdim. Ama ambalajlarından hiç hoşlanmadım.

Rujların fiyatları 9.50 TL. 

Mat ruj seviyor musunuz? 

seregonsworld@gmail.com

13 yorum:

  1. dudaklarım koyu renkte olduğu için şu rujların gözüktüğü gibi dudağımda durmaması benim de kara talihim :(

    ama mat ve kalıcı olmaları sebebiyle çok merak ediyorum bu rujları. hem de çok uygun fiyatlı!
    bir rastlarsam elimden kaçamayacaklar :)

    sevgiler!

    www.ojeler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Coral ine rengini cok begendim ama ambalajlar felaketmis gercekten ne kadar basit duruyor. Kendime hala bir mat ruj alamadim buna mi şans versem bilmiyorum .:)

    YanıtlaSil
  3. Ambalaj çok dandikmiş ama rose bud rengini çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk olarak çok avantajlı. Sende de çok hoş durur:)

      Sil
  4. Ambalajları çok tırt olmasına renkler renkler çok hoşmuş ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk seçenekleri iyi ama ambalaj gerçekten kötü:) Aslında güzel iki rengi daha aklımda ama ambalaj yüzünden almadım.

      Sil
  5. Ambalaj cidden kötü ama yurtdışında bedavadan biraz pahalıya satılıyor bize gene fazla bir fiyattan geldiği için yadırgadık haliyle =/ Ama şu cici renkler için gene de alırız =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben fiyatları abartılı bulmadım aslında. Gerçekten güzel renkler var. 1-2 renk alır herkes:)

      Sil
  6. Rose-bud tenine çok yakışır Eda'm:)

    YanıtlaSil
  7. Ambalajlarını ben de sevmedim hiç. Ama onun dışında on üzerinden on bence :)

    YanıtlaSil
  8. Ambalajının sevilecek bir tarafı yok zaten canım:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...