BİTENLER - 30

- -

On günlük bir aradan sonra Merhaba :)

Bir süre blog aklıma gelmediği gibi canım yazı yazmak bile istemedi. Bu sabah enerjik uyanmamın şerefine bir süredir pas geçtiğim  bitenler yazısını yazayım dedim ve  hemen bitenler kutuma sarıldım. Düzgün kullanıp zamanında bitirdiğim kozmetikler var bu ay. Bakalım neler bitmiş!



LANCOME BI-FACIL GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ - Başarılı bir göz makyajı temizleyici. Çift fazlı olanı pek yağlı his bırakmıyor. Yine de  düz olanı daha çok seviyorum. Fiyatını göz önüne alırsak muadili olacak çok ürün var. 

AVENE NEM SERUMU -  Karma cildime çok iyi gelen bir nem serumuydu. Hafif ve kolay emilir yapısıyla severek kullandım. Kışa doğru tekrar alırım. Yazısını  buradan okuyabilirsiniz.

AVENE TERMAL SU - Bitmeden yedekliyorum. LRP ya da Avene kullanıyorum ve çok memnunum. Bu ara Caudalie Üzüm Suyunu kullanmaya başladım.Yazısını buradan okuyabilirsiniz.

NUXE REVE DE MIEL DUDAK BALMI - Kokusuna bayılıyorum.Yemek istiyorum:))) Yılda 1 tane bitirebiliyorum, çok bereketli bir balm. Yazısını buradan okuyabilirsiniz.

SKIN79 SUPER BB GREEN - Skin79 alışverişimle gönderilen bb kremlerden yeşil olanı biraz açık geldi bana. Açık tenliler için daha uygun. Ama yapısını beğendim. 

SKIN79 BB TEMİZLEYİCİ -  Bu temizleyiciye bayıldım. Gratis'te satılan oksijen maskeleri gibi kuru cilde sürünce köpük halini alıyor ve çok hoş kokuyor. Güzelce temizliyor. Alabilirim.

RIVAL DE LOOP ORKİDE TIRNAK KREMİ - Uygun fiyatlı tırnaklara iyi gelen bir krem arıyorsanız öneririm. Yazısını buradan okuyabilirsiniz. 

CHANEL LIFT KREM - Alışverişimde vermişlerdi. Kullandım ama bir şey anlamadım:)



LOCCITANE AMANDE SIKILAŞTIRICI VÜCUT KREMİ - Kokusuna bayılıyorum. Zaman zaman alıyorum ama çok pahalı bence. Bu seri genel olarak başarılı. Yeni bir indirimde alabilirim.

ORGANIQUE BLOOM ESSENCE VÜCUT PEELİNGİ - Harika kokulu bir peeling. Organique bu seri ile ödül almış zaten. Yazısını buradan okuyabilirsiniz.

NUXE VÜCUT KREMİ - Hoş kokulu bu kremi Antalya'da kullanmıştım. Sıkılaştırıcı seriden olanını aldım.

YVES ROCHER ORGANİK VANİLYA VÜCUT KREMİ - Vanilyadan biraz daha farklı kokuyor. Bende o nedenle sevdim zaten. Mini boyundan bir tane daha aldım:)




NUXE BRIGHTENING PROGRAM SPF 30 FLUID - Severek kullandığım değişik bir koruyucu kremdi. Aydınlatıcı serinin üyesi süt kıvamında olan yüz koruyucu bir krem. Kahverengi ambalajlı olanı kullanıyorum şimdi. Onun kokusu daha güzel. Hatta yazısını yazmayı planlıyorum.

CAUDALIE MIEL DE VIGNE EL KREMİ - Yapısı ve içeriği çok güzeldi. Nemlendirmesini çok sevdim. Ama bu çeşidinin kokusunu kullandıkça bayıcı buldum. Frenk üzümlü ve greyfurtlu olan daha güzel.Onları kullanmaya devam. Yazısını buradan okuyabilirsiniz.




ALTERRA EL VE TIRNAK KREMİ - Güzel kokuyor. Hem el hem tırnak için kullanılabiliyor ve fiyatı çok uygun. 7 TL. Rossmannlarda bulabilirsiniz. Denk gelirsem tekrar alacağım.

COSMED EL KREMİ- Koku olarak çok benlik olmasa bile yapı ve emilim olarak güzel bir kremdi.



SWISSPERS EXFOLIATING DİSK PAMUK - Süt kullandığım zaman bu pamukları kullanmayı çok seviyorum. Yumuşaklar ama vazgeçilmez değiller.

YES TO CUCUMBERS YÜZ TEMİZLEME MENDİLİ - İçerik olarak çoğu makyaj mendiline göre iyiyler. Ara ara kullanıp bitirdim. Yabanmersinli çeşidini daha çok seviyorum.

LILIBE BIO DİSK PAMUK - Favori pamuklar:)

NIVEA PURE&NATURAL MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ - İçerik olarak muadillerinden daha iyi görünen bu mendilleri stoklamışım. Hala elimde 1 paket açılmamış var:) Temizliği fena değil. Çok kuru değil ve çok ıslak değil. İdeal nem seviyesinde. Seyahatte kullanmak için ideal.

Bir bitenler yazısının daha sonuna geldik:)

Ortak bitirdiğimiz ürünler var mı?

seregonsworld@gmail.com


3 yorum:

  1. Neler neler bitmiş öyle helal olsun :D Ortak bitirdiğimiz hiçbir şey yok :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bitirememene hayret ediyorum Alice'cim:))

      Sil
  2. :)))))))))) bende rahatladım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...