AVENE SPF 50 KOMPAKT FONDÖTEN -SABLE / BEJ

- -

Günaydın :) Bugün size çok sevdiğim bir renkli kompakt koruyucudan bahsedeceğim. Tanışalı herhalde 2 ay olmuştur. 

Avene hassas ve normal ciltler için komadojen olmayan hipoalerjenik , spf 50 koruması olan bir kompakt geliştirmiş. İçeriğini de beğendiğim bu ürünü ayıla bayıla kullandığımı söylemeliyim.




Avene sert plastikten kolay kullanımlı kaliteli bir ambalaj hazırlamış.Yani çantaya attığınızda açılması gibi bir durumla karşılaşmazsınız.

Kapağı açınca yeterli büyüklükte bir aynası ve ürünle ayrı bölmede duran bir uygulama süngeri var. Sünger uygulama için çok yeteli. Ben kendi süngeriyle sürüyorum.




İki renk seçeneği var: Sable ve Dore.

Bendeki Sable yani bej rengi. İlk aldığımda bu renk iyi gelmişti ama tonu bir ton açık bana. Şimdi bronzlaşınca açık oldu iyice.Üzerine sevgili PF Cashmere Glow Bronzerımı uygulayarak kullanmaya devam ediyorum:)
 Bir daha ki sefere Dore rengini alacağım. 

İçeriğinde titanyum dioksit ve çinko dioksit var yani kimyasal değil fiziksel bir koruyucu. Sadece bu bile tercih sebebi:)

Bir miktar dimethicone içeriyor ama bu skin deep sitesinin bu kompakt için '1' yeşil değer vermesine engel olmadığına göre sorun yok. İçerik olarak oldukça temiz buldum ve çok beğendim.

Allerjik değil ve komedona yol açmıyor. 

Parfümsüz:)

Yağsız bir ürün. Hassas ciltler için de uygun.

Kalın sürmeye kalkmazsanız kalıp gibi durmuyor. Kolay dağıtılıyor.

Cilt tonunu eşitliyor.

Spf 50 güneş koruma faktörü içeriyor.

Paraben,glikol,alkol,mineral yağ içermiyor.




Kalıcılığı gayet iyi. 

Bende sivilce,kaşıntı,alerjik herhangi bir reaksiyona neden olmadı. Güvenle ve severek kullanıyorum.

Açılmasından itibaren 12 ay kullanım süresi var.

Ürün 10 gr. ve fiyatı online sitelerde 60-82 arası değişiyor.

Ben dermoeczanem.com 'dan aldım. Dermoeczanem'de fiyatı 62 lira. 




Benim kullanım şeklim şöyle;

Sabah nemlendirdiğim yüzüme kendi süngeriyle uyguluyorum. Biraz ciltle bütünleşmesini bekledikten sonra daha doğal , ince ve kalıcı bir görünüm sağlamak için çok hafif Avene Termal Su sıkıyorum ve Lilibe Kuru  Makyaj Mendiliyle hafifçe dokunarak işlemi tamamlıyorum.

Bugünlerde üzerine Dior ya da PF Bronzer uyguluyorum.

Sonuç harika:)

Siz kompakt ürünler seviyor musunuz? 

Sevgiler :)

seregonsworld@gmail.com









4 yorum:

  1. Keşke MAC mineralize compact fdt almayıp bunu alsaymışım... Gayet başarılı bir ürüne benziyor, güle güle kullan... (not: bu kompaktlar beauty blender ile de çok güzel uygulanıyor)

    YanıtlaSil
  2. Evet BB ile de başarılı bir uygulama sağlanır Başakcığım:)Keşke daha önce yazsaymışım yazısını:) Gelecek yaza değerlendirirsin artık:)

    YanıtlaSil
  3. Bende bunun oil free versiyonunu kullanıyorum.Rengi biraz koyu geliyor bana ama yine de seviyorum.Beauty blender ile de güzel sonuç veriyor:)

    YanıtlaSil
  4. yaza dogru almali o zaman bir tane :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...