SUN TROPIC ALOE VERA JEL

- -

Günaydın:)

Hafta sonu kardeşim yazlıktan döndüğünde zenci moduna girmişti:)) Bende cildi biraz rahatlasın diye Aloe Vera sürmeyi önerdim.Ancak elimde Aloe Jel yoktu . Evin yakınındaki Gratis'te gördüğüm bu Ale Vera Jeli alıp önce kardeşimde denedim. Kobaya bir şey olmayınca bende kullandım:)))

Şaka bir yana fiyatı çok uygun olan bu Aloe Jel acil durum için gayet yeterli oldu.


Jel cilt tarafından anında emiliyor.
Kokusu çok çok hafif ve hoş.
İçerisinde aynı zamanda cadı fındığı da var.
Günlük nemlendirici olarak da kullanılabileceği yazıyor tüpün üzerinde.
Ferahlatıcı bir etkisi var.


İçerik listesi her şeyi bilmesem bile en azından çok uzun bir liste değil ve paraben, glikol ve alkol içermiyor.
150 ml. ve fiyatı 6 TL. 
İndirimde olduğu için ben 4.5 liraya aldım.


Yeşil renkli kolay dağılıp uygulanan bir jel.
Fiyat-performans başarılı.
Acil durumlarda kurtarıcı olabilir:)
12 ay kullanım süresi var.
Ben buzdolabına koydum. Serin serin uygulamak hoşuma gidiyor:)

Siz bu Aloe Veralı Jeli denediniz mi?

seregonsworld@gmail.com
twitter@seregon2

ÇEKİLİŞİME KATILMAK İÇİN TIK TIK


6 yorum:

  1. Denemedim ama denerim :) Evet, kısa içerik listesi iyidir ;) Çok kaçınılacak bir şey var gibi durmuyor ilk bakışta. Aloe Vera sıvısı kullandık biz de en son havuz maceramızdan sonra, süper geldi! Gratis'e uğrayınca aklımda olsun :) Sevgiler...

    NOT: Yorum yanıtlarını e-posta ile al, kısmı niye görünmüyor?

    YanıtlaSil
  2. Aloe vera jellerini çok seviyorum, yazın kurtarıcı oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. Ben hiç o işlere karışmadan eczaneden aldığım Fito kremi kullanmıyorum. Mükemmel bir ürün. Tavsiye ederim kesinlikle.

    YanıtlaSil
  4. aloe jeller benim cildimi geriyor kurutuyor anlamadım neden :D serinletmeleri güzel ama :)

    YanıtlaSil
  5. Başak sen söyleyince üşenmedim ekledim yorum yanıtlarını mail adresine gönderme kısmı tamam:)

    Jelin kokusunu çok sevdim ben çok hafif:)bence dene seversin:)

    Onur aloe jelleri ferahlatıcı etkisi sebebiyle bende severek kullanıyorum. Bunu da tavsiye ederim:)

    Bir makyaj blogu yazarı ben Avene güneş sonrası kremini kullanıyorum ama aloe jel ferahlatmak için bire bir:)

    Naz cığım jellerin genelde böyle bir etkisi olabiliyor. Bunun fiyatı da çok uygun bir dene istersen:)

    YanıtlaSil
  6. Süpermiş denemek lazım :) Bende bloguma beklerim sevgiler :)
    http://sekerengi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...