FLORMAR LIGHTS OF FLOWERS PRECIOUS LIPSTICK LF31

- -

Son iki haftadır bloglarda sık sık Flormar'ın Lights Of Flowers serisi alışverişlerini gördük.Sevgili blogger arkadaşım Selin'in beni arayıp Flowers serisinin portakal renkli allığını bulamadığını söylemesi üzerine iş yerime yakın olan AVM ve Flormar standlarının yolunu tuttum. Selin'e istediği allığı aldıktan sonra normalde  ürünlerine pek ilgi duymadığım Flormar'dan ilk rujumu da satın almış bulundum:) Koyu kırmızım Tuba ile hediyeleştiğimde ilk denediğim Flormar ruj ondan hediye gelmişti:)


Yüksek bir beklentiyle almadığım bu ruj beni şaşırttı.

LF31 numaralı canlı turuncu  renkteki bu rujun duruşunu ve kalıcılığını gerçekten beğendim.

Mor renkte parlak bir ambalaja sahip. Sıradan konik bir ambalaj olmadığı için ben beğendim.



Kalıcılığı gayet iyi. Salep içtikten sonra bile dudağımda duruyordu.

Rengini tek katta bile veriyor.

Çizgilere dolma gibi bir durumu yok.


Sim , ışıltı filan yok. Mat bir ruj ama kuru bir matlık değil bu.

Dudaklarımda kurumaya sebep olmadı.

Bu seri şu anda %80 indirimde olduğu için fiyatı 3,50 TL.

Fiyat -Performans çok başarılı:)


Kış gelse bile portakal ruj sevdam sönmemiş gibi:))

Benim aldığım yerde pembe,bej ve turuncu vardı. Sanırım toplamda 6 rengi var. Henüz tükenmediyse mutlaka alın derim:)

seregonsworld@gmail.com

2 yorum:

  1. malesef bu rujlardan kalmamış mağazalarda kaçırdım=)

    YanıtlaSil
  2. Avmlerde stoklar yenilenebilir, yine göz atmakta fayda var :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...