BİTENLER - 21

- -

Bu ay bitenler yazım çok özel:) Çünkü bir sürü kozmetik ürün içeriyor:)) Yaşasın bittiler:))))




Fotoğrafı görünce neden mutlu olduğumu anladınız sanırım:)


Bobbi Brown  Oil Free Even Finish Fondöten  Warm Beige geçtiğimiz Aralık da almıştım. Yapısı güzel ve duruşu yumuşak bir kompakt fondöten. Çoğu gitti azı kaldı. Bu ay da kullanacağım ve tamamen bitmese bile çöpe yollayacağım. Bu arada yazısını da yazmayı planlıyorum.

Avene SPF 50 Kompakt Fondöten Yaz başında aldığım bu fondötene bayıldım. Çok çok severek kullandım. İçerik olarak da iyi oluşu daha da çok sevmeme sebep oldu. Baharla birlikte yeniden alacağım.Yazısı için tık tık

Pixi Ruj Paleti tahminimce 2 yıl önce almıştım. Aslında çok severek kullanıyordum ama son zamanlarda o kadar çok rujum var ki buna sıra gelmez olmuştu. 2 yıllık ömrünü de doldurduğuna göre çöpe yollanma vakti geldi. Aslında kokusunda filan bir değişiklik olmadı, yapısı da bozulmadı ama son kullanma tarihi geldi bence. Yurtdışına çıkarsam ve denk gelirsem yeniden alabilirim. Naneli kokusuyla çok ferahlatıcı bir paletti.


Stila Stick Fondöten aslında annem tarafından bitirildi. Ben çok az kullandım. Annem çok beğenince ve kullanması pratik olunca elimden almıştı:) Elimde yarılanmış bir tane daha var , annem aldı yine:)))) Çok pratik bir fondöten ve tekrar alırım diyorum:)

Dior Diorshow Extase Maskara Kullandığım güzel maskaralardan biriydi. Her ne kadar Lancome maskara aşkından vazgeçemesem de Dior ,YSL ve Givenchy maskaraları da oldukça beğeniyorum.Elimdeki maskaraların bir kısmı bittiğinde yeniden alabilirim:) Ambalajı çok güzel bu arada:) Bunun yazısını da isterseniz yazarım.

Lancome Doll Eyes Maskara benim favorilerimden. Kirpikleri uzatıp belirginleştirmesi, dökülmemesi, kolay temizlenmesi, topaklanma yapmaması kısacası benim her şeyiyle sevdiğim bir maskara. Maskara seçerken her kirpik ve göz yapısına uygun seçim yapmak önemli tabii. Ben Lancome Doll Eyes,Hypnose ve Hypnose Dramayla çok iyi anlaşıyorum mesela:) Yedekte tam boyu var ama şu an Hypnose kullnaıyorum.


Lavera Ruj,  Lila Kutu Eylül kutusundan çıkmıştı. Ancak hiç bir şekilde kullanmayı düşünmüyorum ve kimsenin de bu rengi kullanacağını sanmıyorum. Sanırım kutuya dahil edilme nedeni de bu. Çöpeeee...

YSL Golden Gloss 05 Bunu gerçekten bitirdiğime inanamıyorum.:)) 6  ml  bu kullan kullan bitmez sıvı formdaki ruju bitirdim. Dolu gibi görünüyor muhtemelen size ama fırçayla cam yüzeyden alıp sürdüm son kez:) Elimde bir sürü portakal tonlu ruj var ve Sephora'dan portakal tonlarda bir gloss almıştım o nedenle tekrar almayacağım ama çok güzeldi:) Yazısı için tık tık

Estee Lauder Ruj sedefli bronz- pembe renkteki bu ruju günlük olarak çok severek kullandım. Her durumun kurtarıcısı gibiydi. Elimde çok fazla ruj var o nedenle tekrar almayacağım. Başka renkleri deneyebilirim.

Evet bitenler böyleydi. İlk defa bir bitenler yazımda bu kadar çok makyaj malzemesi var. Darısı diğerlerinin başına:))

seregonsworld@gmail.com


YARIN SABAH BÜYÜK BİR BLOG SATIŞI YAPACAĞIM.YAZIM SABAH ERKEN SAATLERDE YAYINLANMIŞ OLUR.

10 yorum:

  1. merhaba neler var satışta ? elf_ahmt@hotmail.com bilgi alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  2. dior extase da, lancome doll eyes da favorim. diğer lancome maskaraları da denemek istiyorum ayrıca.

    YanıtlaSil
  3. stoktan ürün çıkarmak kadar zevkli birşey olmasa gerek senin için :)) bitenlerden çok stoktakilerden bahsetmişsin :)) bu arada Lavera Rujun rengi fena görünmüyor resimlerde ama orijinalde kötü sanırım

    YanıtlaSil
  4. O ruj paletini çok begendim :) şahane ürünler bitirmişsin :)

    YanıtlaSil
  5. Ne zamandır blog okuyamıyorum; ama seni okumayı ayrı bir seviyorum :=)

    YanıtlaSil
  6. avene fondoteni aklıma yazdım :)

    YanıtlaSil
  7. Bu kadar cok kozmetik urunu olan bitenler yazısı gormek cok heveslendiriyor beni. darısı basıma. Bu arada Hypnose Doll Eyes'i cok merak ediyorum bende :)

    YanıtlaSil
  8. Didem, doll eyes'ı sevdiysen hypnose dramayı da seversin:)

    Eda'm kendimi safra atıyor gibi hissettim:)

    Begüm, o kadar çok ürün var ki elimde bitmeye sıra gelmiyor deli oluyorum:))) rujun rengine gelince ,o renk ruj kullanan kalmamıştır bence:)))

    Ebru, ruj paleti çok keyifliydi gerçekten ama benim üst üste bir sürü ürün almamdan kaynaklı bitemedi yazık oldu:(

    YanıtlaSil
  9. Başak'cım teşekkür ederim:) senin yazılarını özlüyorum bende:)

    Kitten, kesinlikle tavsiye ederim , içerik olarak da başarılı:)

    Balböceği, doll eyes kirpikleri tek tek belirginleştiren ve uzatan bir maskara ben gerçekten beğeniyorum:) darısı başına güle güle bitenler, gelsin yeniler:))

    YanıtlaSil
  10. aslında hep pahalı kozmetik bitmiş ben çok üzlürdüm yahu :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...