LOREAL COLOR RICHE L'OMBRE PURE MONO 600 CAMELEON FAR

- -

Bukalemunları sever misiniz?

Bukalemun gibi insanları sevmesem de muhteşem renk değiştirme yeteğine sahip enteresan bir sürüngen olan bukalemunları severim:)

Nerden çıktı diyeceksiniz?

Loreal Color Riche serisinin L'ombre tekli far serisinden çıktı.Işığa göre bukalemun gibi renk değiştiren bu farları ben çok sevdim.



Kaç rengi var bilmiyorum ama hepsini almak istiyorum:)))


Ambalaj olarak çok sağlam değil. Açıkçası bu kadar güzel bir far için daha kaliteli bir ambalaj beklerdim. Ancak altın sarısı çerçeve çok hoş gözüküyor.

Tekli far çok sevmem ama bu farların hepsini alıp palet  gibi dizmek istiyorum.


Benim aldığım 600 Cameleon rengi kırık beyaz-bej gibi görünen ama içerisinde muhteşem pembe yansımalar barındıran bir renk. Bazen lila gibi yansımalarda oluyor:))

Tek başına uygulandığında bile her türlü makyaja yakışabilecek ama başka farlarla karıştırmaya da müsait bir renk.

Dün bronz farla karıştırdım ve ortaya harika ve yumuşak bir coral ton çıktı:) 


Bazla kalıcılığı çok iyi. Ben bazsız olarak denediğimde de performansını beğendim. Çünkü bazsız far süremiyorum gibi bir şey. 

Fazla tozutma sorunu yok. Tebeşir gibi bir yapıya sahip olmadığı için gayet kolay uygulanıyor. 


Tam tatile gitmeden önce Gratis indiriminde yarı fiyatına aldığım bu far beni şaşırttı. Bu kadar güzel olmasını beklemiyordum. Özellikle yaz akşamlarına çok yakıştı.Umarım daha fazla rengi çıkar.

Duochrome, ombre, yanardöner, bukalemun ne derseniz deyin eğer bu tarz farları seviyorsanız kesinlikle Loreal L'ombre farları kaçırmayın derim. Her yerde tester mevcut, deneyerek sevdiğiniz bir renk bulabilirsiniz.


seregonsworld@gmail.com

9 yorum:

  1. Ne güzelmiş, böyle değişik ürünleri seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Farlara bakarken hepimizin durayım artık demesi lazım ama her gördüğümüz palete doğru koşuyoruz:))))

    YanıtlaSil
  3. Çok ilginç bir farmış bu ya. O gün gözünde harika duruyordu. Blog yazın yansıtamamış bile güzellğini. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bu ara yazı yazamadığım gibi fotoğraf da çekemiyorum. Ama cidden çok güzel bir far:)

      Sil
  4. ay bunlar almanyada yok, renk degistiren farlar bencede cok hos duruyor, eskiden agnes b. markadan birtanem vardi ama onlar iflas etti maalesef, insallah burayada gelirde bakarim renklere :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal şartlarda bizde olmazdı:))) Nasıl olmuşsa artık erken gelmiş:) Umarım gelir, bu tarz far seviyorsan bunları çok beğenirsin:)

      Sil
  5. Ben aldığımda renk vermesi yüzünden hayal kırıklığına uğramıştım açıkçası. Panda muhteşem duran renk uygulandığında epey silik kalmıştı. Fakat, dün aldığım Sephora Glitterguard üstünde far resmen patladı! Aklında olsun :) Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bazsız bile uyguladığımda sorun yaşamadım. Kötü olmuş Başak'cım ama sen ona da çözüm bulmuşsun. Bu sorunu yaşayanlar hemen Sephora'ya o zaman:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...