JANE IREDALE MAKYAJ KİTİ

- -  Jane Iredale makyaj kiti dermoeczanem.com alışverişimde aldığım ve iyi ki almışım dediğim bir kit. Son aylarda sık sık markanın ürünlerinden satın aldım. Benim sevdiğim bir marka ve sevdiğim ürünleri de var sevmediklerim de var. Ama bu kitler kesinlikle çok sevdiklerim arasında.


Pembe- parlak renkli yuvarlak bir ambalajı var.Üzerinde yine markanın logosunu taşıyor.


Kapağı kaldırınca aynası karşılıyor sizi ve ilk katta 2 ayrı renkte dudak parlatıcı-ruj yer alıyor.
Benim seçtiğim sette pembe ve kırmızı renkler yer alıyor.


İkinci katta allık var. Benim setimde Barely Rose isimli mat pembe renkli allık yer alıyor.
Üçüncü ve son katta ise pudra var. Ben bunu da allık olarak kullanıyorum ara sıra:) Bronz renkte bir 
pudra ve ister bronzer ister kontür ister allık olarak uygulanabilir. Ben kontür yapmadığım için allık 
olarak kullanıyorum.Keyfinize göre kullanabileceğiniz bir pudra.


Birbirine vidalı bu seti istediğiniz katı açıp kullanabilecek şekilde tasarlamışlar.Birbirine entegre bu seti çantada taşıması kolay ancak makyaj çantasına koymakta fayda var.Çünkü mıknatıslı oynak katlar kayıp açılabilir çantada.. Fazla yer kaplamıyor. 
Bana göre çok işlevli ve başarılı bir set. Allıklarını zaten sevdiğimi daha önceki Whisper allık incelememde belirtmiştim.Hatırlamak için tık tık .Rujlarını da severek kullanıyorum. 



Gloss yapıdaki bu rujlar da yapış yapış olmuyor ve çok güzel kokuyorlar.
Gün içinde tazeleme gerektiriyor tabii. Ben açıp açıp sürüyorum:)



Allık çok güzel bir pembe tona sahip. Tamamen pembe ve ne şeftalilik ne turunculuk içermiyor.

Jane Iredale içerik olarakta beğendiğim bir marka.Açıldıktan sonra kullanım süresi 24 ay. Jane Iredale ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmiyor ve mineral yağ, paraben, glikol içermiyor. 

 Bu seti bitirirsem kesinlikle hemen yenisini alırım.
Bu setler 150 lira civarında satılıyor. Ben dermoeczanem.com 'dan %20 indirimle 120 liraya aldım.Bence parasını hak ediyor. Yine beni pişman etmeyen bir alışveriş oldu:)

Siz bu seti beğendiğiniz mi?

seregonsworld@gmail.com


1 yorum:

  1. teşekkür ederim Edacığım:) Ambalaj yine beni en çok cezbeden tarafıydı zaten:))) son katta yer alan pudra transparan olsaymış benim daha çok işime yarardı:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...