LUSH DIRTY TOOTHY TABS - DİŞ TEMİZLEME TABLETLERİ

- -Lush alışverişimde aldığım ve çok merak edilen Dirty Toothy Tabs diş temizleme tabletlerini önce değişik ve eğlenceli buldum.Aşağıda gördüğünüz 12 gr.lık kutunun içinde 40 adet tablet bulunuyor.Diş fırçalamak için tabletlerden bir tanesini çiğneyip dişinizi fırçalıyorsunuz. Çiğnendiğinde hafifçe köpürür gibi oluyor. Fırçayla buluştuğunda normal macunlar kadar köpürmüş oluyor.
İçeriğinde koruyucu madde yer almıyor.


Tabletlerin iki çeşidi vardı. Ben naneli olanı aldım. Bir de gül kokulu olanı var. 
Dişimi fırçaladıktan sonra ağzımda sanki biraz toz kalmış hissi uyandırıyor bende.
25 tanesini kullandım ve şu anda yine Arm&Hammer kullanıyorum:)


Lush hayvanlar üzerinde deney yapmıyor.
İçeriği yukarıda görüldüğü gibi.

Ben kullanımını sevsem de ağzımda kalan o sanki tozmuş hissini sevmedim. Klasik diş macunu kullanmaya devam edeceğim gibi görünüyor.Yine de gül kokulu olanın tadını merak ediyorum:))

Siz bu diş temizleme tabletlerini denediniz mi?

seregonsworld@gmail.com



1 yorum:

  1. Kullanması eğlenceli bir ürün edacığım:) ama muhteşem değil bence. Gül kokulu olanını da deneyeceğim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...