PURE DKNY A DROP OF ROSE PARFÜM

- - Bugün Anneler Günü indiriminde aldığım ve aldığım günden beri her gün kullandığım parfümümü yazmak istedim. Bu hoş gül kokusundan siz de mahrum kalmayın istedim:) Öncelikle hemen belirteyim ki yaşlı teyzelerin kullandığı gül kokusu gibi bir gül kokusu değil bu. Saf ve taze pembe çiçek esintili bir gül kokusu,tamamen genç hissettiriyor.
Yine de gül kokusu sevmeyenler uzak dursun derim:)


Gül,narenciye, çiçek,odunsu notalar içeriyor. Hafif olmakla birlikte kalıcı bir koku. Bence bahara  yakışıyor. Hissettirdiği tazelik hoş.
Bende hafif kokuyor ve rahatsız edici buram buram bir gül kokusu gibi değil tenimde,çok taze bir his veriyor.Severek kullanacağım galiba.Kalıcı parfümler arasına adını yazdırdı bile:)
Ancak yaz sıcaklarında tercih etmem.


İçerik listesi



Bu parfümün  güzel yanı içerisindeki güller ISPARTA'dan:) Evet, içeriğinde kullanılan güller-haliyle gül yağı- Isparta'dan doğal tarım yoluyla elde edilen güllerden geliyor.Zaten parfümü kokladığınızda sanki pembe bir gülün kokusunu içinize çekiyormuşsunuz gibi geliyor:) 

100 ml. EDP'nin fiyatı 245 TL. İndirimlerle çok daha uygun fiyata alabilirsiniz.

Bu günlerde parfümü kullandıkça  kaşık kaşık gül reçeli yemek istiyorum:)))))

Siz bu parfümü denediniz mi?

seregonsworld@gmail.com

Edit: Gelen mailler üzerine bir açıklama yazayım:) benim daimi parfümüm kış ve sonbaharda Cacharel Amor Amor'dur. Bahar gelince yeni yeni kokular denerim ama çabuk sıkılırım. Bu koku da onlardan olacak muhtemelen ve kesinlikle gül kokusu sevmiyorsanız yaklaşmayın ve denemeden almayın.Yıllardır değiştirmediğim tek parfüm Amor Amor ve son bir yıldır yanına Calvin Klein Sheer Beauty eklendi. CK'dan bile emin değilim hala:)

8 yorum:

  1. lancome tresor'dan sonra güle sempatim arttı:))) bir deneyeceğim bakalım:)) belli mi olur seversem belki doğum günü hediyelerimden biri bu olur:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu daha net bir gül kokusu Selinciğim.Gül kokusu sevmeyenler uzak durmalı. Tam dediğim gibi pembe gülü kokluyormuşsunuz gibi bir koku:)

      Sil
    2. hımmmm merak ettirdin ama sen:p gül suyu kokusunu hiç sevmem ama dalındaki pembe gül kokusuna bayılırım:p nolcak şimdi:p deniyim ben bir an önce:)))

      Sil
    3. Sürekli alacağım bir parfüm değil ama şimdilik hoşuma gitti taze taze:) sakın denemeden alma. Koku çok başka bir şey çünkü. Bende ağır kokan başkasında hafif kokuyor veya tam tersi.

      Sil
    4. Ben 3 gün önce aldım a drop of rose'u. Normalde Gül kokusuyla pek aram yoktur ama bu parfüm bana kendimi müthiş hissettiriyor. Rahatsız edici bi koku olarak yayılmıyor. Arkada temiz saf Gül kokusu bırakıyor. Kesinlikle koca karı kokusu değil. Çok romantik hissettiriyor bence :) sevgiler, elif

      Sil
    5. Bana pembe gülün odunsu kokular ve beyaz çiçeklerle karışmış hali gibi geliyor. Hala sıkılmadan kullanıyorum. Senin de sevmene sevindim:)

      Sil
  2. Edam, gül kokusu sevmiyorsan yaklaşma bile. İlk kokladığında şişeden sana gül suyunu hatırlatabilir:)) Gül kokusu baskın ama benim tenim kokuyu değiştiriyor ve çok hafif pembe çiçek kokusu gibi kalıyor üstümde.Önce kağıtta kokla sonra beğenirsen tenine dene:)

    YanıtlaSil
  3. Rosense parfümleri hiç koklamadım ama el kremi ve gülsuyunu düşünerek bu parfümün çok daha sofistike olduğunu ve odunsu- floral kokularla gül kokusunun hafifletildiğini söyleyebilirim. Ama gül kokusu sevmeyen bu parfümü sevmez. Hafif çiçek kokusu arıyorsan ben 1 yıldır CK Sheer Beauty'i çok severek kullanıyorum. Onu dene :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...