BİTENLER - 8

Uzun zamandır bitenler yazısı yazmadığımı farkettim ve neler birikmiş diye bakınca yeni yazının zamanı geldiğini anladım.


1- Skincode Purifying Mask: Bu maskeyi uzun süredir kullanıyorum. Bu ikinci tüpümdü. Aydınlatıcı ve temizleyici bir maskeydi. Aydınlatma etkisini göremedim. Temizliyordu herhalde. Pek bir şey anlamadım kısacası. Tekrar almayacağım.

2- Clarins Souffle de Teint : Renkli bir nemlendiriciydi. Rengi bana pek uymamıştı. Fazla pembe alt tonluydu. Hafif bir nemlendiriciydi ama artık çöpe gitme vakti geldi.Sonbaharda başka bir rengini alabilirim.

3- La Roche Posay Misel Solüsyon: Seyahat boyu bir temizleyiciydi. Bence Biodermayla aynı performansı gösterdi. Hatta göz makyajını temizlemek için daha idealdi. Çünkü durulama gerektirmiyor. Ancak içerik olarak Bioderma daha sade geldi bana.Elimdeki tonla makyaj temizleyici biterse bir gün alabilirim:)

4- Bioderma spf 50 Krem:Bunu eczane alışverişimde vermişlerdi. Biraz yoğun geldi bana. Tam boyunu almam. Skincode ya da La Roche Posay alırım.

5- Nuxe Mervelliance Krem: Testerdı. Hiçbir şey anlamadım haliyle.


6- Loreal Aminexil Saç Serumları:Mevsim değişimlerinde saç rutinimin bir parçası bu serumlar. Bazen Kerastase bazen Vichy kullanıyorum. Aminexil içerdiği için seviyorum bu serumları da. Tekrar alırım.

7-Sephora kabında Clinique CC Krem Medium: Antalya Sephora'da denemem için vermişlerdi bu CC kremi. Medium tonuydu. Ben sevip sevmediğimi anlamadım. Ama Erborian daha güzel bence. Onun için bunu almam.

8- Clarins Kırmızı Ruj:Bu hafta sık kullandıklarımda gördünüz. Yazısı için tık tık . Artık bitti:( Vedalaşıyoruz. Hala olsa kesin alırdım.Kokusuyla her şeyiyle çok güzeldi.

9- Guerlain Ruj: Bronz-bej renkli bir rujdu. Bir yılbaşı dönemi almıştım sanıyorum. Birazı kırıldı geri kalanını kullandım. Bitti gitti.Guerlain başka serisini daha çok sevdiğim için bundan almam.

10-Ninfa Pearl İnci Tozlu Ballı Sabun:El sabunu olarak kullandım. Bitti. Güzeldi. Hala satışı var mı bilmiyorum.Ama büyük boyuna 30-40 lira vermek mantıksız zaten.

11- Swisspers Fondöten Süngerleri:İndirimde yedekledim bile:)

12-Lush Grass Duş Jeli: Çimen kokuyordu. Nefret ettim.

13- Lush Yasemin Duş Jeli: Yasemin kokuyordu ,buna da dayanamadım.

14- Superdrug Nemlendirici Yüz Maskesi: Sevmedim sevemedim. Bir daha almam.


15-Lilibe Super Soft  Disk Pamuk: Kesinlikle organik olanı favorim. Bir daha organik harici almam.

16-Nuxe Roll-on:Yazısını yazmıştım zaten.Hatırlamak için tık tık . Güzel bir roll-on ama kokusu yaz için fazla ağır bence.Kışa alabilirim.
- -

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...