ERBORIAN BB KREM

- -Günaydın:) Bugün size Aralık ayında aldığım ve yarısını kullanıp bitirdiğim Erborian BB Krem 'den bahsetmek istiyorum.Severek Kullandıklarım yazılarımda daha önce görmüştünüz bu BB kremi.

 BB Kremler fondötene göre daha hafif yapıda oldukları için yazın daha çok tercih edilebilir diye düşünüyorum.

BB Kremlerin popülaritesi malum. İlk kez Almanya'da çıkan BB Kremler Güney Koreliler tarafından çok sevilmiş ve geliştirilmiş. Güney Kore BB Kremlerin anavatanı gibi:) En iyileri de orada üretiliyor zaten. Türkiye'de ulaşması zor olsa da Uzak Doğu'da binbir çeşit BB Krem var.Keşke Laneige ülkemde de satılsa ve fiyatı uçmasa:)

Erborian da Güney Kore'de üretiliyor. Fransız- Kore ortak bir marka.

Bugüne kadar Missha, Garnier, Dior, Clinique,Vichy,Biotherm,La Roche Posay BB Kremlerini denedim ve kesinlikle en beğendiğim Erborian oldu. Tek sorun sürekli kullanamıyorum çünkü cildime ağır geliyor. Hem beğendin hem nasıl ağır geliyor diyeceksiniz:) Şöyle ki ben alırken Sephora da light olanı kalmamıştı bende klasik olanı aldım ve her gün her gün bana biraz ağır geldi. Bende ara ara kullanıyorum  ve kullandıkça hep bunu kullanmak istiyorum:) Light Dore olanını listemde 1 numarada tutuyorum şu anda:) İlk bitirdiğim fondöten ya da BB yerine alınacak:)


3 etki bir arada.Cilt iyileştirici,nemlendirici ve sıkılaştırıcı etkisi varmış.Aynı zamanda güzel bir makyaj bazı görevi görüyor.
SPF 25 koruma faktörü içeriyor.
İki rengi var . Light ve Dore. Renk ciltle bütünleşiyor.
Kapatıcılığı ortadan az ama renk eşitlemesi çok güzel.
İçeriğinde Ginseng özü bulunuyor.
Kalıcılığı başarılı.Aydınlatıcı bir etkisi var.
45 ml. ve fiyatı 99 TL. 12 ay kullanım süresi var.



Cildimde parlama gibi bir soruna neden olmuyor. Sıkılaştırıcı etkisine dair bir şey söyleyemeyeceğim. Bu kremi sürdüğümde cildimin gerçekten aydınlandığını görüyorum, sağlıklı bir görünüm sağladığı kesin.

En kısa zamanda light olan versiyonunu alacağım. Erborian CC Kremi de kullandım ve onun yazısı da gelecek.Erborian Göz Çevresi için BB Kremi ise sadece Sephora'da denedim ve henüz almayı düşünmüyorum.

Siz Erborian BB Krem denediniz mi? Sevdiğiniz BB Krem önerilerinizi bekliyorum:)

seregonsworld@gmail.com
twitter@seregon2
bloglovin takip için tıktık

3 yorum:

  1. Benim en sevdigim ikinci Garnier bb kremi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde:) Garnier gerçekten beni şaşırtan bir ürün oldu.

      Sil
  2. BB kremde kesinlikle shiseido diyorum. Givenchy'de istenilen kaliteyi sunuyor ama ilk sırada shiseido var.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...