GRATİS-BABALAR GÜNÜ ALIŞVERİŞİM

- - Babalar günü geçeli ne kadar oldu hayırdır diyeceksiniz? 14 Haziran'da iş dönüşü eve geçerken evime 20 adım olan Gratis'e uğramıştım. Amaç şampuan almaktı ve Babalar Günü nedeniyle Gratis'e özel ürünlerde %40 indirimi görünce küçük bir alışveriş yapmıştım. Fotoğraflarını çekmiştim yayınlamak için ama  ortam gerilip Taksim'de müdahaleler olunca yine blogla ilgilenmek aklıma gelmemişti. Şimdi normal yazma düzenime yavaş yavaş geri döndüğüm için bu kısa yazıyı gireyim dedim :)


Gördüğünüz gibi ihtiyaca yönelik bir alışveriş yaptım. 

1- Giovanni Brezilya Keratini&Argan Yağlı Şampuan: 12 TL.

2- Giovanni Brezilya Keratini&Argan Fön Öncesi Şekillendirici Sprey: 12 TL.

3- Giovanni Root 66  Max Volume Şampuanı: 9 TL.

4- Girlz Only Kuru Şampuan: 6 TL.

5- Pembe Ayna: 3 TL.

6-Robyem Pembe Baykuş El Kremi: 7 TL.

7- L'action Tırnak Bakım Kalemi : 7 TL.

8- Pembe Puantiyeli Mini Tarak: 1 TL.

9- Crystal Sıvı Roll-on Papatya: 6.5 TL.

10- Crystal Sıvı Roll-on Nar: 6.5 TL.



Pembe baykuşa bayıldım:) Mavisini daha önce almıştım şimdi iki sevgili gibi yan yana duruyorlar:))) 

seregonsworld@gmail.com
twitter@seregon2

11 yorum:

  1. Kuru şampuan yorumlarını bekliyorum canım.Cyrystal deodorantlar da yeni herhalde.Daha önce görmemiştim.Ben bu indirimi kaçırdım.Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru şampuanı henüz denemedim. Kullanınca yorumlayacağım. Crystal roll-onlar yeni gelmişti. Normal fiyatları 11 lira. Papatyalı olanı kullanmaya başladım. Biraz daha kullanınca yorumlarım gelecek:)

      Sil
  2. Bu roll-onları kullan da tatlım bakalım nasıllar merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katı tuz olandan daha güzel geldi bana undenied. Bu hafta yorumlarım gelecek:)

      Sil
  3. El kremi guzel mi? Baykuslu olan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kokusu fazla geldi kumral kız:)İçeriğini görüp çok beğenmeyince elime sürmedim. Topuklarıma sürüyorum ben, biri bitmek üzere:)Ama ambalajı çok güzel. bitirince içine kendi kremlerimden koyacağım:)

      Sil
  4. güzel günlerde kullan,bol pembe ağırlıklı alışveriş olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farketmeden öyle yapmışım özge:) Gerçekten çok uyumlu bir alışveriş olmuş:))

      Sil
  5. En hoş olan baykuşlu krem canım,ogünlerde fırsatım olmadı çıkamadım dışarı,güle güle hepsinide karlı alışveriş olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) baykuşlar hala var gratislerde, denk gelirsiniz diye tahmin ediyorum.

      Sil
    2. İndirimde alıcaktım ben ama kısmet olmadı bee !! :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...