PHYSICIANS FORMULA CASHMERE WEAR GLOW BRONZER

- - Bu bronzer/allık benim bugüne kadar kullandığım en güzel bronzer ve  bronz renkli allıktır. İçindeki altın ışıltıların miktarı,görünümü,bronzun tonu,ambalajı ve içeriğiyle harika. Bu ürünü aldığım günden bu yana başka bronz allık kullanmadım.

Ben çok bronzer  insanı değilimdir,çünkü ihtiyacım yok:)))
Ancak bu bronzer bana ezber bozdurdu:)
Benim bir bronzerdan beklediğim çamur gibi olmaması,doğal durması, kırmızı-turuncu gibi renkler barındırmaması ve mat olmaması.

Bu bronzerda aradığım her özellik var. Ayrıca benim için harika bir bronz allık:)


Örgü tasarımıyla çok şık görünüyor.Kolay kolay da bozulmuyor bu örgü görünüm. 
İçeriğinde saf kaşmir özleri var. Paraben, mineral yağ ve parfüm içermiyor.
24 ay kullanım süresi var.
Bronzer olarak da allık olarak da çok güzel,sağlıklı ve doğal bir görünüm sağlıyor.
İnce çizgilerin görünümünü azaltmayı vaad ediyor.
Ben dermoeczanem.com alışverişimde 48 liraya almıştım. Eczanelerde 60 liraya satılıyor.



Karton bir ambalajı var ancak çerçevesi kadife kaplı. Kapaklar mıknatıslı. Kutunun kenarındaki şirin saçaklı ipi çektiğinizde kitap gibi açılıyor.


Bronzer/ allık ters çevrildiğinde altındaki kısımda açıılıyor ve içerisinden küçük fırçası  çıkıyor. Aynası var altında ve bence güzel düşünülmüş bir ayrıntı, fırçanın altta ayrı bir bölmede olması.

               altın sarısı         bronz



Ben çok beğendim. Hiç tereddüt etmeden herkese tavsiye ederim.

seregonsworld@gmail.com
twitter@seregon2
bloglovin takip için tıktık


13 yorum:

  1. Bronzerlarda pirilti sevmiyorum ama allik olarak sahane duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bronzer kadar doğal duranını görmedim ben.Işıltılar sim değil, kendinden ışıldıyor cilt:)

      Sil
  2. yaz geldi 1-2 olan bronzer sayımız 3-5 oldu:) övülen bronzerlara resmen koşup bakıyorum canım,aklımda olsun buda..

    YanıtlaSil
  3. oyyy ağzım sulandı resmen o nasıl anlatış öyle ph bronzerlarından bir tane almak niyetim vardı ama 3 çeşit arasında gidip geliyorum diğerlerini denedin mi ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bronze Bosster da güze Kermit'im ama ben bunu allık olarak da kullandığım için bana daha avantajlı geldi bunu aldım. Hiç pişman değilim. İlk defa tüm yüzüme uyguladığımda bu kadar doğal duran bir bronzer gördüm ki ben sevmem öyle bronzer filan:)

      Sil
    2. Bosster evet süper renk seçeneklerini çok seviyorum onun. Yeni çıkanlara aklım gitti bu diyosan budur çünkü ben de çamur gibi duran yüzünde kontor ifadesi var diye bağıran renklerden nefret ediyorum aldığım tüm bronzerlar hayal kırıklığı oldu bana :/ Bunu denicem kesinlikle ^_^

      Sil
    3. Eczanede yüzüne uygula bence güneşte filan nasıl durduğuna bak sonra siparişini verirsin zaten:)Şimdiden güle güle kullan Edacığım:)

      Sil
  4. teşekkür ederim Edacığım, daha güzelini alırsın inşallah:)

    YanıtlaSil
  5. hastasıyımm! ama cilt bakımına öyle çok sardım ki renkli kozmetik almıyorum aylardır:))))

    YanıtlaSil
  6. seregon , bununla yine phys.forml limited edition airbrush glow arasında kaldım(hani şu üstünde altın rengi kocaman yıldız gibi kabartması olan )...ne tavsiye edersin bana ??

    YanıtlaSil
  7. Adsız, her ikisi de güzel ürünler. Ben limited edition ürünleri severim. Ancak şu an sadece ambalaj farkı seçmeye çalışıyorsun diye düşünüyorum. Çünkü her iki bronzerın rengi yakın. Ayrıca cashmere glow da altın sarısını tek başına far olarak kullanma şansın var. Hangisini seçersen seç üzülmezsin bence:) arada 20 lira kadar fiyat farkı ürünlerin onu da hatırlatayım. Çok değil ama seçim senin:)

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederiiimmmm.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...