BROADWAY LASTING FRENCH TAKMA TIRNAK

- -

Hayatımda hiç takma tırnak,takma kirpik, takma saç kullanmadım. Aslında bu tarz şeyler bende sıkıntı yaratır:) Ama tırnaklarım son zamanlarda hep kırıldığı için dermoeczane.net'ten ilk alışverişimde hediye olarak gelen Broadway takma tırnakları denedim.




Paketin içinde numaralanmış çeşitli boylarda tırnaklar mevcut. Aralarından tırnak boyunuza göre uygun olanları seçmeye çalışıp içinden çıkan yapıştırıcısıyla temiz tırnaklarınızın üzerine yapıştırıyorsunuz.

Uygulaması zor değil ama yapıştırma kısmı bana biraz sıkıcı geldi. Bu nedenle bir daha ki sefere kendinden yapıştırmalı olan İmpress Takma Ojelerden deneyeceğim:)


Sonuç böyle:)

Kutudan çıkan takma tırnaklar benim tırnaklarımdan daha geniş ve daha büyük. O yüzden tırnaklarım bana çok farklı gözükse de kimse takma tırnak taktığımı anlamadı:)

Acil durumlarda çok kurtarıcı olabilecek bir uygulama.


Uçlardaki fazlalıkları törpülemek gerekiyor.


Yapıştırıcısının boyutu minik olduğu için yanınızda taşıyabilir tırnaklardan biri takılır düşerse filan hemen müdahale edebilirsiniz.

7 gün kalıcı denmiş paketin üzerinde ama bence o kadar tutmamak lazım tırnakta. 2 gün kullandım bir sorun çıkarmadan idare etti:)

Takma tırnaklara göz atmak ve uygun fiyata almak isterseniz şuradan bakabilirsiniz.

seregonsworld@gmail.com
twitter@seregon2
instagram@seregonsworld
bloglovin@seregonsworld

Organique ile yeni bir çekiliş başlatacağım takipte kalın:)



1 yorum:

  1. Takma tırnak biraz tuhaf geliyor ama acil durumlar için kurtarıcı olabilir:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...