MİM -EN SEVDİĞİN?

- -1. En sevdiğin renk: Mor ve sarıyı severim. Ama sevdiğim çok renk var ve hepsinin tonu önemli aslında benim için:) Her mor ve her sarıyı sevmediğim gibi her yeşili de sevmem mesela...

2. En sevdiğin çiçek: Papatya, Lisianthus ve Erengül severim:)
 


3. En sevdiğin yemek/sebze/içecek: Meze,ızgara,pizza,patlıcan ve taze baklayı seviyorum. En sevdiğim sebze kesinlikle patlıcan. Patlıcanlı her yemeği severim. Patlıcanlı pizza bile severim:) En sevdiğim içecek 'Limonata'.

4. En sevdiğin yerli- yabancı şarkılar: İşte bunlar zor sorular:) Andy Williams- Can't Take My Eyes Of You, Marilyn Manson- Sweet Dreams, Leonard Cohen- Dance Me To The End Of Love, Depeche Mode- Wrong , The Doors -Riders On The Storm ,FT Island- Missing You, Erasure-ILove To Hate You,Supertramp- School, Gogol Bordello- Start Wearing Purple....

Bu liste o kadar uzar ki 5 sayfa yazı girmem lazım :)))))

Yerli: Cem Adrian- Her Aşkın Bir Şarkısı Var, Teoman: Ruhun Sarışın,Fahişe... 110- Gölge, Mor ve Ötesi- Oyunbozan,Yaz Yaz Yaz,  Gripin- Böyle Kahpedir Dünya ,Hayko Cepkin- Aşk Kitabı... Bu listede uzar:)))

5. En sevdiğin komedyen: Şimdi düşündüm de ben alışılagelmiş şeylere gülmüyorum galiba:)))Komedyen deyince kalakaldım:))

6. En sevdiğin kız/erkek ismi: Selin:)))) 

7. En sevdiğin kitaplar: Albert Camus- Sisifos/Söyleni, Jean Paul Sartre - Bulantı , Stefan Zweig- Fouché, Lois Gardel- Sevenlerin Şafağı, Jean Christophe Grange - Siyah Kan, Trevanian- Şibumi,Sabahattin Ali- Kürk Mantolu Madonna,Hakan Akdoğan -Nü Peride,Soljenitsin... bu listede sayfalarca sürer...


8. En sevdiğin yerli /yabancı oyuncular: Yabancı: Johnny Depp ,Kwon Sang Woo (Pain), Morgan Freeman, Christian Bale, Jung Ji Hoon (Rain) , Edward Norton... bu listeler fazla uzuyor bende:))))



Yerli oyunculardan Fikret Kuşkan ,Engin Altan Düzyatan,Berk Hakman,Yiğit Özşener,Serhat Teoman, ve Ertan Saban'ı beğeniyorum:)

9. En sevdiğin yerli/yabancı filmler: Yabancı: Dövüş Kulübü, 'Lock ,Stock and Two Smoking Barrels' Ucuz Roman, Katil Doğanlar,The Godfather,Paramparça Aşklar ve Köpekler,Tanrıkent,I'm Cyborg But Thats OK, 2046, American History X, Hotel Ruanda, Kahvaltı Kulübü, Benny ve Joon,... yine çok uzayacak bir liste...






Yerli: Muhsin Bey, Cahil Periler, Ah Belinda, Asiye Nasıl Kurtulur?,Temmuzda,...liste uzayıp çıldırmadan burada kesiyorum:)))


10. En sevdiğin yerli/yabancı diziler: Dexter,Seinfeld,The Big Bang Theory, The Closer, House M.D... yine uzayacak bir liste:)) Yerli dizilerden hiç birini seyretmiyorum.Bir zamanlar Şaşıfelek Çıkmazı'nı severdim:)


11. En sevdiğin yerli/yabancı şehir:  İstanbul. Yabancı şehir Roma olabilir.

12. En sevdiğin mevsim ay/gün: En çok Bahar'ı seviyorum. Yalnız gariptir Kasım ayını severim:))))

13. En sevdiğin kıyafet/ kıyafet tamamlayıcı takı: Deri Ceket giymeyi çok severim. Takı olarak Yılan  yüzüğüm favori takımdır.Bunu bir ara paylaşırım fotoğraf çekip:)

14. En sevdiğin makyaj malzemesi/ bakım ürünü: Allık ! Bakım ürünü olarak dudak balmlarını seviyorum.





Mango Lip Balm





15. En sevdiğin çizgi karakter: Coyote 




Benden bu kadar:)))
Bende yapmak isterlerse nilesi,Mamontenka,Kermit Alemlerde,Makyaj Kelebeği , Koyu Kırmızı ve L'arcenciel'i mimliyorum.

seregonsworld@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...