HAFTA SONU OJESİ - 9 - SALLY HANSEN 360 PLUM'S THE WORLD - GOLDEN ROSE HOLIDAY 54

- -

Cuma- Cumartesi minik kertenkeleyle gezdikten sonra bugün erik rengi ojemi sürmek istedim ve ojelerimi değiştirdim. Biraz ışıldasın diye de mor ışıltıları olan GR Holiday 54 numaralı ojeyi yüzük parmağıma uyguladım.

Erik rengi ojelerimi de sürdüğüme göre nilesi.blogspot.com sahibesi Selin'le buluşmak için Bağdat Caddesinin yolunu tuttum:) Keyifli bir akşam yemeği yedikten sonra biraz dolaşıp eve döndüm. Alışveriş yapmadan eve dönmüş olmam bir mucize olmalı:))) 







Red Zin ve Plum's The World renkleri favori Sally Hansen ojelerim:)

Sizin favori Sally Hansen ojeniz hangisi?

seregonsworld@gmail.com

4 yorum:

  1. Çok güzel bir renkmiş bayıldım, bir dahaki alışverişte aklımda bulunacak:) Sally Hansen ojelerin ambalajları da renkleri de çok hoşuma gidiyor:)

    YanıtlaSil
  2. ben ikimizin yerine de alışveriş yaptım kuzum yeterince:p hatta daha bile fazlası var :)))))))))) ama ojelerin rengi süper çok yakıştırdım sana:) güzel günlerde sür sürüştür. Öpüldünnn!

    YanıtlaSil
  3. Rengine bayıldım:) sevgiler, http://geceisiltisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Rouge, rengine bende ilk görüşte vurulmuştum:)

    Selin'cim, güle güle kullan aldıklarını:) teşekkür ederim şeker:)

    Eda'm , erik meyve olarak da renk olarak da süper:)öpüldün:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...