ORGANIQUE İLE MİS KOKULU ÇEKİLİŞ SONUCU!!!

- -

Selam:) Bir çekilişi daha sonlandırıyorum:) Organique ile mis kokulu çekiliş sonucunu belirledim. Normalde her çekilişi Random ile belirliyordum ama bu sefer şansı kendi ellerime bıraktım:)



Tüm katılan isimleri eşit boylarda kağıtlara yazıp sepete attım ve karıştırıp çektim:)

İşte kazanan isim:


Tebrikler Havva:)


Havva Salı gününe kadar bana dönmezse çekilişi yenileyeceğim.

Kazanamayanlar üzülmesin. Yarın Nail Trick ile Soyulan Oje Çekilişim başlayacak:) Takipte kalın!

Sevgiler

seregonsworld@gmail.com

3 yorum:

  1. Havva Azra Öztürk, bu ne şans, benim çekilişimde de kazanmıştı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilişlerde bir benim şansım yok galiba:))

      Sil
  2. ÇOKKK TŞK EDERİMMMM BİLGİLERİMİ GÖNDERDİMMM MAİL OLARAKKK ÇOK SEVİNDİMMM TŞKLRR

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...