BOURJOIS SHINE EDITION 27 OH MY DOLL RUJ

- -

İnci'ye Belçika'ya giderken sipariş ettiğim Bourjois rujlardan Oh My Doll rengini yazmak için geç bile kaldım aslında:) Bana ulaştığı günden bu yana sık sık kullandığım bu ruj havaların değişmesiyle rafa kalkmayı bekliyor artık:)




Bourjois Shine Edition serisi rujlar yumuşak ve kendinden parlak bir yapıya sahipler.Bu parlaklık sim değil. Doğal bir görünümü var.
Nemlendirici bir yapıya sahip.
Çok hafif ve hoş bir kokuya sahip.
Kalıcılığı pek başarılı değil. Bu yapıdaki diğer rujlar gibi tazeleme gerektiriyor.
10 Euro hatırladığım kadarıyla fiyatı.


Renk çok tatlı bir pembe tonda.


Bourjois Shine Edition serisi hala Türkiye'ye gelmedi maalesef. Elimdeki iki rengi de severek kullanıyorum.

Siz Bourjois rujları beğeniyor musunuz?

seregonsworld@gmail.com

ÇEKİLİŞİME KATILMAK İÇİN TIK TIK

5 yorum:

  1. Allıklarını severim ben :) Elindeki renk nasıl güzelmiş ama sana da çok yakışır ki ne seçeceğini iyi biliyorsun be Selinim :)

    YanıtlaSil
  2. Hiç kullanmadım ama ambalaja vurulmadım desem yalan olur şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. Kermit'im Allıklarını bende seviyorum minik minik:) teşekkür ederim şekerim şımartıyorsun beni:))

    Tutumlu pudriyer, ambalajlarını bende sevdim. Özellikle renlerini:)

    Eda'cım , birazcık bordo ve kırmızıya geçmem lazım diyorum ama hala pembe,portakal kullanıyorum:)))))) teşekkür ederim şeker:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş renk,güzel günlerde sürüştür canım-*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...