SON GÜNLERDE SEVEREK KULLANDIKLARIM - 13

- -

Uzun zamandır severek kullandıklarımı yazamamışım. Hadi bakalım ben son zamanlarda en çok neleri kullanmışım:)




Clinique Pretty in Pinks&Plum Set- Bu set bir erik rengi allıktan ve 4 fardan oluşuyor. Farlar pembe,erik,bej ve yeşil tonlardan oluşuyor.Son günlerde sık sık pembe ve bej rengini kullandım.

Mac 214 Benim favori far fırçam:) 212 ve 219 ile birlikte Sigma eyeliner fırçası ona eşlik ediyorlar:)



Jane Iredale Cotton Candy Allık son günlerin favori allığı :) Sonbahara inat pembe ve portakallardan vazgeçmiyorum:))

Bu allık için Real Techniques Core Collection içerisinde bulunan kontur fırçası olarak geçen ancak benim allık sürmekten  başka bir amaçla kullanmadığım yumoş fırçayı kullandım. Boyutu sayesinde istediğim yere allık uygulayabiliyorum.

Nars Sex Machine Velvet Matte gül kurusu ruj aldığım günden bu yana her gün sürdüğüm bir ruj oldu. Son günlerde severek kullanmayı bırakın aşk yaşıyoruz desem yeridir:)

Jane Iredale Tokyo Ruj Bu ruj öyle şeker bir pembe renge sahip ki çantamdan ayırmadım ve Sex Machine arası bazen bunu kullandım:)




The Balm Put A Lid On It Far Bazı benim favori far bazım. Yazısı için tık tık

Jane Iredale Kirpik Bazı çok severek kullanıyorum. Yazısı için tık tık

Lancome Doll Eyes Maskara bu çanta boyu bitmek üzere ve ben büyük boyunu açmak için sabırsızlanıyorum. Favori maskaram:)

Nars Turkuaz Göz Kalemi bu kalemi de aldığım günden bu yana her gün kullandım. İnanılmaz kalıcı:)




Nuxe Renkli Nemlendirici iki haftadır bu renkli nemlendiriciyi kullanıyorum ve çok memnunum. Ayrıca yazısını yazacağım.

Nuxe Aydınlatıcı&Kapatıcı bunu göz çevremde kullanmaya bayılıyorum. Çok doğal ve aydınlık bir görünüm veriyor. Yazısı gelecek:)




Bourjois 10 Days Oje 14 Yazısı için  tık tık

Maybelline Color Show Latte bu ojeleri sevdim. hızlı kuruyorlar ve renklerini birebir veriyorlar.Renk seçeneğinin çok olması da güzel.



Lanvin Rumeur 2 son günlerin favori parfümü.Yazısı için tık tık




Benim son günler sık kullandıklarım böyleydi. Ortak kullandığımız ürünler var mı?

Yorumlamamı istediğiniz bir ürün varsa aralarında yorumunuzda belirtin lütfen:)

seregonsworls@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...