DERMOECZANEM.COM YENİ ALIŞVERİŞ

Bugün, aslında geçen ay yaptığım bir alışverişi paylaşacağım. Yoğunluktan bir türlü bu yazıyı yazamamıştım. Ama kampanyalar hala devam ederken yazmak istedim. Bakalım neler almışım:)



Bu alışveriş biraz makyaja yönelik bir alışverişti.


Jane Iredale Cotton Candy Allık bu alışverişin ana sebebiydi:) Pembe renkli kendinden ışıltı içeren bu minik allık  ne zamandır aklımdaydı. Dermoeczanem.com 'da 3 al 2 öde kampanyası devam ederken almak istedim.48 lira.

Jane Iredale Lacivert Göz Kalemi ise göz içinde rahat ve güvenle kullanmak için aldığım çok güzel bir renk. 32 lira.

Hediye olarak Jane Iredale Krem Farlardan Peach Silk rengini seçtim. 23 lira.


Darphin neredeyse her ürününü beğendiğim bir marka. Melaperfect Leke Ggidermeye Yardımcı Fondötenin fiyatının 75 lira olduğunu görünce hemen sepete ekleyip alışverişimi sonlandırdım.


Tokyo isimli Jane Iredale rujun rengini çok beğendim. Makyaj çantamdan çıkarmıyorum:)

Latte rengindeki mini pudra hediye olarak eklenmişti. Henüz kullanmadım ama minicik çok şirin.


Kutudan çıkan testerlar.


Aldığım makyaj ürünlerinin renkleri böyle:)

Benim yine çok memnun kaldığım, hızlı, özenli ve keyifli bir dermoeczanem.comalışverişiydi:) 

Siz dermoeczanem.com'dan alışveriş yapmayı seviyor musunuz?

seregonsworld@gmail.com

ÇEKİLİŞİME KATILMAK İÇİN Tık tık
- -

5 yorum:

  1. Dermoeczanemden bir kere alışveriş yapmştım, hızlı kargolama, geri dönüş, kibarlıkları bol bol tester eklemeleriyle site en iyilerim arasında. Ama son yaptığım alışverişlerimde daha uygun başka siteler oldugundan oradan alışveriş yapmadım. Sanırım fark çok büyük olmadıkça bu şekilde özelli ve bol bol tester yollayan bir firmayı seçmek daha mantıklı=)
    güle güle kullan aldıklarını

    YanıtlaSil
  2. Canım ne güzel şeyler almışsın yine. Güzel günlerde kullan hepsini =) Ben dermoeczanem den hiç alışveriş yapmadım ama hazır kampanyalar varken bir göz atayım =

    YanıtlaSil
  3. yabanmersini, bence de fark büyük değilse kesinlikle tercih edeceğim site:)teşekkür ederim.

    Koyukırmızı, benim en çok alışveriş yaptığım sitelerden biri.Tavsiye ederim.Teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  4. Canım çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan hepsini. Allığın rengi de harika

    YanıtlaSil
  5. Sevda'cım allık rüyama girecekti neredeyse:))) şu ara en sık kullandığım allık:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...