L'OCCITANE BADEM DUŞ YAĞI

- -

Loccitane duş yağını yaz zamanı set olarak almıştım hatırlarsanız:) yağlı his bırakan şeyler sevmediğimden biraz çekinerek almıştım ama şu an tam boyunu almayı düşünüyorum. Kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor ve cildi nemlendiriyor.



Badem duş yağı suyla temasa geçtiğinde köpürüyor ve cildi yumuşakça temizliyor.

İçeriğinde bulunan badem yağı ile cildi nemlendiriyor ve yumuşatıyor.

Muhteşem bir badem kokusuna sahip. İnsanın içini baymıyor, çok kararında bir koku.

Ben banyoda önce elimle yayarak köpürtüyorum ve eldivenle masaj yapar gibi temizliği tamamlayıp duruluyorum.

Banyodan çıktıktan sonra hiçbir yağlı his kalmıyor ve cildim yumuşacık oluyor.

Yaz için çok pratik bir üründü ve kış için de çok uygun. Fiyatını hatırlayamadım:)

Son dermoeczane.net alışverişimde Lrp Duş yağını aldığım için şimdilik buna ara vereceğim ama  bitince yeniden alacağım bir duş yağı:)

Siz duşta bu tarz ürünler kullanıyor musunuz. Başka bir öneriniz var mı?

seregonsworld@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...