BOURJOIS 10 DAYS NAIL ENAMEL NO 14 OJE

-- Kadınlar günü Bourjois alışverişimde aldığım 5 ojeden birini tanıtacağım  bugün .Ben bu seriyi çok sevdim. Özellikle fırçasına bayıldığımı belirteyim.Bourjois 10 days serisi tırnakları iki kat güçlendiren bir formüle sahipmiş.Bu serideki ojelerin dayanıklılık süresinin 10 gün olmasını sağlayan bir formül geliştirmişler. Oje 10 gün dayanabilir de ben tırnağımda aynı ojeyle 10 gün dayanabilir miyim?:)))

Manikürsüz ellerimde duruşu şöyle:) 


                                                Çok tatlı mat bir pembe rengi var.


Fırçası açılı bir fırça ve çok başarılı. Sürümü çok kolaylaştırıyor.Oje rengini iki katta tam veriyor. Kalıcılığı gerçekten başarılı.Ben 3 gün kullandım ve hiç bozulmadı. Ucundan bile çıkmadı tırnağımın. Top coat kullanmadığımı da belirteyim. 



             Kuruma hızı çok iyi,çok çabuk kuruyor. 
Essence kurutucumu bile kullanmıyorum bu seriyle:) 9 ml. ve 15 TL. fiyat etiketi var Rossmanlarda. Watsons bu seriyi 18 TL. 'ye satıyor.Ben bu ojeleri sevdim.17 ve 21 numarada alınacaklar listemde. Ben alışveriş yaparken 17 ve 21 numaralar maalesef standında yoktu:(

Bu ojelerin, kalıcılığını, hızlı kurumasını, fırçasını sevdim. Tavsiye etmekten çekinmeyeceğim bir oje serisi. Bahar geliyor pembe, portakal renklensin tırnaklar... 

                                                     seregonsworld@gmail.com
                                               www.bloglovin.com/seregonsworld
                                                               twitter@seregon2

4 yorum:

  1. ay hakkaten çok tatlıymış rengi:) bende bir pastel var buna yakın bir de rimmel:D simli ya da sedefli değil dimi???bu ojeyi indirimsiz almam valla :/

    YanıtlaSil
  2. mat bir pembe ...Ama tam bahara yakışacak bir pembe:) Ben indirimli aldım zaten Su. %50 indirim vardı.İndirimde gördüğünde al bence, başarılı bir seri olmuş.

    YanıtlaSil
  3. bourjois ojelere bayılıyorum yenileri çıktıkça gidip gelip topluyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Bu seri çok başarılı Edacığım. İnci beyazını Mayısta almıştım ve yarıladım bile :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...