RIMMEL LONDON APOCALIPS RUJ- 101 CELESTIAL

- -Rimmel London Apocalips Rujlar henüz gelmeden görsellerini bulup bir yazı hazırlamıştım. 303 numaraya göz koyduğumu ve alacağımı yazmıştım ama sonra diyete girdim:))) Ben diyetteyken rujlar Watsons mağazalarında boy gösterdi.İnci benim için 101 numara Celestial isimli (çok tatlı bir pembe) Apocalips ruju almış:) İyi ki almış. Rengini , yapısını ve dudakta duruşunu  sevdim.


Fotoğrafta da görüldüğü üzere alt tarafında rengi görülüyor sonra siyaha geçiş yapıp kapakla bütünleşiyor. Ben bu tasarımı sevdim. Klasik glossların sıradan görüntüsünün dışına çıkılmış. İyi olmuş. 


Apocalips ruj 5.5 ml. ve fiyatı 12.99 TL. 



Kalıcılığını ben beğendim. Ama yemekten sonra tazelemek lazım. Rujun en kötü yanı kokusu. Herkes plastik gibi kokuyor dese de bence garip bir çiçek kokusu gibi bir kokusu var. Ama çok çabuk geçiyor. Koku beni çok fazla rahatsız etmedi. Uygun fiyatlı güzel bir gloss bence. Hatta gloss demek hata çünlü çok yoğun renkli bir sıvı ruj. Herkese uygun bir rengi vardır diye düşünüyorum. Çünkü pembeler, şeftaliler, nudelar ve kırmızı mercan tonlar renk skalasında mevcut. Canlı bir pembe olan 303 numarayı alıp, yazın kullanmayı düşünebilirim:)Şimdilik 101 numarayı bu hafta sık kullandığım ürünler arasına ekledim bile:)

Siz hangi renk Apocalips ruju sevdiniz?

seregonsworld@gmail.com

1 yorum:

  1. bende solstice ve celestial renkleri var.severek kullanıyorum her iki rengide.diğer renklerinden de almak istiyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...