Bana Arkadaşını Söyle Sana Kim Olduğunu Söyleyeyim!

- - Eskiler gerçekten doğru söylemişler.Aşağıda fotoğraflarını göreceğiniz çantanın içinden çıkanlar dün akşam sevgili arkadaşım İnci ile alışveriş ve yemekten dönerken çekildi. İnci çantasında bir şeyler ararken aklıma geldi çıkar bakayım bir fotoğrafını çekeyim dedim. İşte o an:))))


Bunlar çantanın önünde duran makyaj çantasından çıktı zannediyorsunuz ama çok yanılıyorsunuz:))) Bunlar çantadan çıkanlar:)


Nars ruj,Chanel maskara, Dior maskara dün akşam Sephora'dan alındı.Diğerlerini İnci Hanım günlük taşıyor:) Aşağıda da aceleyle çektiğim makyaj çantasının içini görüyorsunuz:)))))


Evet , fazla söze gerek yok:) Başlık her şeyi açıklıyor zaten:)))) Ojenin rengini de çok beğendim. Ben Sephora'dan sadece yeni bir Chubby Stick Ruj aldım:) Klasik seriyi daha çok sevdiğim için klasik chubbylerden fuşya rengi aldım:)Onu da başka bir yazıda yazarım.Sevgiyle kalın:)

Çekilişime katılmak için tık tık .

                                                          seregonsworld@gmail.com
                                                               twitter@seregon2 



1 yorum:

  1. Mimlendin!!! :) Bloguma beklerim;

    http://makyajmanya.blogspot.com/2013/03/makyaj-cekmecemizi-duzenleyelim.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...