BOURJOIS ROUGE EDITION 18 VIOLINE STRASS RUJ

- -Kadınlar Günü indiriminde Rossman'dan aldığım bu şahane ruju hemen sizinle paylaşmak istedim. Bourjois Edition Rouge serisini zaten çok beğenmiştim. Bu ruj da %50 indirimle çok güzel bir fiyata geldi:) Normal fiyatı 38 TL. İndirimde 19 TL. oldu. 



Görünüşüne diyecek bir şey yok zaten. Gayet kaliteli bir ambalaja sahip. Ben 18 numara violine strass rengini tercih ettim. Aklım 14 numarada kaldı. Neden bir tane aldım ben de bilmiyorum:) Violine Strass menekşe-erik rengi gibi. Ama bu rengi sadece mor  olarak adlandıramam.Chanel ALLURE VELVET 40 numara rujuma benziyor. Ama o daha mor alt tonlu bordo gibi. Pigmentasyonu harika.




Rengini tek katta veren çok yumuşak sürümlü bir ruj. Kalıcılığı benden tam not aldı.Saatlerce dudağımda kalıyor ,hiçbir yere uçmuyor:)) Bence 38 lira fiyatı hakeden bir ruj. Ama indirimde yakalarsanız bu seriden en az iki ruj alın derim. Ben diğer renklerinden de edinmeye karar verdim. Resmen rujla aşk yaşıyorum. Yatarken süresim var:)))



Diğer renkleri yukarıda görmeniz için koydum.  Sizin renginiz hangisi?

Son iki  fotoğraf google'dan alıntıdır.


                                                           seregonsworld@gmail.com
                                                                    twitter@seregon2

1 yorum:

  1. Canım rujun çok güzelmiş güle güle kullan :)
    Hediyelerim az önce geldi hemen açtım çook güzeller çok teşekkür ederim her birine ayrı ayrı bayıldımm :)
    Notlarına ve uğurböcekli poşete ayrı bayıldım bu zarif düşüncen için çok teşekkürler öpüyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...