BLOGLOVİN

- -An itibariyle öğrenmiş bulunmaktayım sevgili blog takipçileri Google Reader 1 Temmuz itibariyle yok olacakmış:( Ne gereksiz hareketler bunlar böyle! Neyse sinir yapmayayım. Efendim GR gidince Bloglovin onun yerini alıyormuş.Haliyle hepimizin bir bloglovin hesabı oluşturup , sevdiğimiz izlediğimiz bloglara oradan üye olup takip etmemiz gerekiyor.

Bende hiç birinizi kaybetmek istemediğim için hepinizi bloglovin'e yönlendireyim dedim.Blogumu takip etmeye devam etmek ve birbirimizi kaybetmemek için lütfen  buraya  tıklayarak Bloglovin üzerinden blogumu takip etmeye devam etmenizi rica ediyorum:)

Siteye büye olup , mailinize gelen aktifleştirme linkini tıkladıktan sonra sitede sağ üst köşede kullanıcı adınıza tıklayın. Listeden settings seçeneğine tıklayın ve import blogs seçeneğini seçtikten sonra Google Reader seçeneğini seçip onaylayın. Tüm izlediğiniz bloglar Bloglovin'e aktarılacaktır:) Sevgiler... 

Takip için tık tık 


http://www.bloglovin.com/seregonsworld



                                                 seregonsworld@gmail.com

7 yorum:

  1. anlamadığım şimdi bizi takip edenlerin tekrarmı takibe alması lazım yani ???

    YanıtlaSil
  2. canım nasıl yani blogumuz yayınlarımızda gidicekmi ?
    izleyici listemizdemi gidicek?

    YanıtlaSil
  3. Kızlar aslında bende tam bilmiyorum ama blogumuzu takip edenler in bloglovin üzerinden tekrar takibe alması gerekiyor. Sizde üye olup izlediğiniz blogları bloglovine aktarın. Bende yaptım bir şeyler ama tam olarak ne nedir bilmiyorum.Google readerdaki izlediğiniz tüm blogları aktarın en sağlıklısı bu:)

    YanıtlaSil
  4. Gülşenciğim, çekiliş hediyelerini fotoğrafla blogunda paylaşırsan ya da bana mail atabilirsen sevinirim:) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. ben üye oldum da bütün bloglar aynen aktarıldı. parmağımı bile kıpırdatmadan:) normal mi bu şimdi noluyor yau:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kendim aktardım. Otomatiğe bağlamıştır belki:) Birden popüler oldu çünkü:))))
      Ben GFC ve Kumanda Paneli olduğu sürece sıkıntı olmaz diyorum ama bloglovinden de eksik kalmayalım:)))

      Sil
    2. eksik kalmayalım tabe neyimiz eksik:p çakal bloglovin: hakkaten otomatiğe bağlamış demek:) neyse işime yaradı hiç olmazsa:p

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...