GARNİER GÖZALTI KAPATICI ROLL-ON

- -Garnier Gözaltı Kapatıcı Roll-on bloglarda sık görüp , merak ettiğim bir kapatıcıydı. Uzun süre alıp almamakta kararsız kalmıştım ama indirimde denk gelince en azından denemiş olurum diyerek aldım. İyi ki denemişim. Beklentim yüksek değildi. Sürekli kapatıcı kullanmıyorum. Ancak aldığımdan bugüne kadar sık sık kullandım.


Kullanımı kolay, herhangi bir birikme yapmıyor. Kapatıcılığı orta derece ve bana yeterli geldi. Gözaltıma sürdükten sonra biraz bekleyip fırça ya da parmağımla dağıtıyorum.


Bende 03 orta-koyu rengi var. 02 numarası var mı bilmiyorum ama bir daha alırsam onu deneyeceğim. İlk sürüldüğünde biraz sıvı geliyor ama bekleyip dağıtınca gayet güzel oluyor. 15 ml ve fiyatı 16-17 lira. 


İçerik listesi pek iç açıcı değil ama bende Jane Iredale kapatıcımın performansını beklemiyordum bu listeden. 


Uygun fiyatlı güzel bir gözaltı kapatıcısı arayanlara tavsiye ederim. Tabii herkesin cildinin her ürüne aynı tepkiyi vermeyeceğini  bu nedenle deneyerek almanızı öneririm.

seregonsworld@gmail.com

3 yorum:

  1. Hafif yapısıyla çok sevdiğim bir kapatıcı.

    YanıtlaSil
  2. Bende sevdim. Keşke içerik olarakta biraz daha güzel olsaymış:)

    YanıtlaSil
  3. Merak ettiğim ama elimdeki kapatıcı fazlalığı sebebiyle alamadığım bir ürün. Alıp alıp kullanmamayı da sevmiyorum. Artık bir başka bahara kaldı Garnier gözaltı kapatıcı roll on :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...