Ciaté Caviar Mini Bar Set

- -Bakın Sephora'ya ne gelmiş?:)

Bugün kendimi biraz daha iyi hissedince 1-2 saatliğine evden çıktım. Madem çıktım, çok sevdiğim arkadaşım İnci ile buluşmadan olmazdı tabii:) Sevgili İnci ile küçük bir Sephora ziyareti yaptık ve bakın ne bulduk!


Bakalım içinde ne varmış?


                                   

Eveet internette siyah oje üzerine siyah boncuklarla yapılmış havyar manikürü görmüştüm ve bayılmıştım. İşte o marka ve boncuklar artık Sephora'da satışta ve fiyatı 59 TL. Maalesef siyah boncuklu olanlardan yoktu ve sadece bu setle kadife tırnaklar seti vardı. 

Bu güzelim kutunun içerisinde 4 adet 5 ml. oje var. Oje renkleri koyu pembe, turuncu, lame ve dore-bej. 4 adette boncuk şişesi var ve boncukların 3 şişesi karışık renklerden oluşurken bir şişesi inci renginde boncuklardan oluşuyor ki ben en çok onu beğendim:)Bir adet boncukları kullandığınızda artanını şişeye geri koyabilmemiz için mini huni koymuşlar.İyi de yapmışlar.

Bu set sevgili İnci'nin bana hediyesi oldu. Bende dayanamadım hemen uyguladım.İçerisinde nasıl uygulayacağınızı gösteren bir kısa tarif var. Türkçesini kim hazırlamış bilemiyorum ama okumayın daha iyi diyorum:))) İnternetten videosunu izlemeye şimdilik üşendiğim için kafama göre ben yaparım dedim yaptım! Klasik ben:)))İlk denemem olduğu için biraz bozdum filan derken yaptım bir şeyler dökerek filan. 

Essence berry me home ojemi kullandım yaparken. Boncuklarda da pembe gümüş lacivert boncukluyu denedim.Yarın kot giyeceğim uygun olsun dedim.Kurumasını beklemeye dayanamadım biraz döktüm,biraz bozdum ojeyi ama koşarken farkedilmez diyorum:)



Gördüğünüz gibi üstünden biraz döktüm ama kuruma süresi çok uzun sabırlı olmak lazım...İnşallah daha sonraki denemelerimde daha başarılı örnekler sunacağım. Ben eğlenceli buldum.Oje bloglarından ve uzun tırnaklı arkadaşlardan daha güzel uygulamalar bekliyorum:) 

17 yorum:

  1. ÇOOOOOOK şekerleeerrr,bayıldımmmmmmmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her parmağıma ayrı sürüp hepsini hemen denememek için zor tuttum kendimi:)))Gerçekten çok şekerler...

      Sil
  2. Hayvar manikür :)yum yum yummy !!Çoook güzel!

    YanıtlaSil
  3. Neeeee??? Ciate mi gelmiş Sephora'ya???? Allahııım :)

    Fiyatı ne kadardı acaba? :) Manikür çok şeker olmuş bu arada :))

    YanıtlaSil
  4. ayy çok tatlı bu ciate caviarlarına şeker gibi
    fiyatı çok olsa da ebay deki muadillerine göre daha güzel duruyor ciate ler
    güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Black kartımız bir güzellik yaparsa biraz daha indirimli alınabilir tabii. Aklım şimdi kadife tırnaklarda kaldı.Bordo ve mor rengi vardı. Bordosunun yapılışını bir videoda görmüştüm.O da çok güzel.Hep diyorum fiyatı daha uygun olsun hepsinden alalım:))

      Sil
  5. Acaba çıkartması nasıl oluyor? Asetonla kolay çıkar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kolay çıkardım ben.Biraz boncukları dökülmüştü haliyle uyandığımda. Asetonsuz oje çıkarıcıyla hiç zorlanmadan bir seferde çıkardım.Hatta şaşırdım çünkü pullu ojeleri çıkarmak çok zor oluyor ve tırnağa zarar veriyor. Ama bunlar süper:)

      Sil
  6. Kullandığın ojeyle çok güzel olmuşlar
    turuncu olan ojeyle bir uygulama görmek isterim
    rengarenk, çok güzel bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini denemek istiyorum:) çeşit çeşit...

      Sil
  7. gayet güzel yapmışsın ben daha basitçe uyguluyorum yine yaptığımda nasıl yaptığımı da anlatırım yeniden.. ama bu ciateleri de çok beğeniyorum bakalım sephoraya yolum düştüğünde yine de bakarım ama ciateye..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Bakıyorum hemen bloguna...

      Sil
  8. I just could not leave your website before suggesting that I really loved the standard info a person supply on your guests?

    Is going to be back frequently to check out new posts

    Feel free to surf to my website - 24option review

    YanıtlaSil
  9. It's remarkable to go to see this web site and reading the views of all friends about this paragraph, while I am also eager of getting familiarity.

    Feel free to surf to my website ... avis 24option

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...