The Balm Betty Lou Manizer

- -Sarışın Mary Lou Manizer 'in esmer güzeli kardeşi Betty Lou Manizer . Kardeşi Mary'nin aksine Betty'i hem aydınlatıcı hem bronzer hem far olarak kullanabiliyorsunuz. 


Kutusu diğer The Balm kutularından farklı olarak karton ve mıknatıslı olanlardan değil ama yine kaliteli  ve eğlenceli bir kutusu var. Yuvarlak ve pembe olması ayrıca güzel.


 Betty Lou benim için bir aydınlatıcı değil. Bronzer olarak kullanılabilir ama ışıl ışıl olursunuz. Far olarak gayet rahat kullanılıyor.Benim için asıl kullanım yeri yanaklar. Evet Betty benim için bir allık. Hafif bronz ışıltı veren , yüzünüze hafif güneşte kalıp bronzlaşmaya yüz tutmuş etkisi veren bir allık:) Tabii çok hafif uygulamanız lazım.



                                                                Cilde dağıtılmış hali

Yaz geldiğinde çantamızdan çıkmayacaktır.
Fiyatı 40 Lira. Ben indirimde 24 Liraya almıştım. The Balm ürünlerini Gratislerde bulabilirsiniz.Hatta 'Tüm standı eve kurdursam kaça patlar? Standı  da satıyorlar mı acaba?' gibi garip düşünceler içerisinde kontrolsüzce sepete allık,far,gloss atabilirsiniz:) 

                                               seregonsworld@gmail.com

4 yorum:

  1. :)) Güle güle kullan cnm bu stand kurma işi iyi fikir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten hayal ettim bunu:))) Teşekkür ederim...

      Sil
  2. ben de allık olarak cok hafif geciyorum cok hoş duruyor yanakta :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...