Dior Spring 2013 Cherie Bow -Dior Bahar Koleksiyonu

- -Bu sezon markaların  bahar için çıkardığı yeni koleksiyonlarına göz attım ve bence en güzel bahar serisi Dior ve Lancome'dan geldi. Chanel ve Guerlain bu sene beni hiç heyecanlandırmadı. Dior ve Lancome'un koleksiyonu çıkardığı hızla Türkiye'de satışa sunması ayrıca cezbedici oldu:) Bakalım neler varmış Dior Cherie Bow serisinde:)

 

 

  


-Fotoğraflar google görsellerden alıntıdır.

Bahar için harika renkler. Baktıkça içim açılıyor.Ben tabii ki allıklara bayıldım. Şeftali ve pembe renkli allıklar kesinlikle şahane. Bu rujları zaten seviyorum. Ama Lip Glow isimli harika gloss rujların önüne geçiyor.Twin set bir tarafı kalem bir tarafı toz farlar ise renk ve kullanım kolaylığı bakımından ayrıca güzeller.Hepsi benim olsun istiyorum:))))) 

Sizce de harika bir koleksiyon olmamış mı?

4 yorum:

  1. normalde dioru çok severim fakat bu koleksiyon hiç çekmedi beni sadece glossa yakından bakmak isterim farklı bir pembe tonu gibi..

    YanıtlaSil
  2. Bende normalde Dior meraklısı değilimdir. Ama bu koleksiyon şahane olmuş. Kesinlikle bu baharın en güzel ilk üç koleksiyonu içinde. Hepsini denedim, parmakladım ve bayıldım. Bugüne kadar hiç bir Dior serisinin tamamını alma isteği doğmamıştı içimde:)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu koleksiyonu çok beğendim. Soft ve feminen :) Şimdilik 3 ürününü aldım. Lip gloss, pembe blush ve Rosy Glow oje (ortadaki). Oje'yi henüz sürmedim (bahar'ı beklıyorum) ama blush ve lip gloss tek kelimeyle: harikalar!

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan Aydan:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...