Oje Çıkarıcı Savaşları

- -Merhaba :) Bugün size daha önce bir Rossmann alışverişimde aldığım Isana Asetonsuz Oje Çıkarıcı ve yıllardır iyi diye güvenip kullandığım Sally Hansen Asetonu yazacağım.


Sally Hansen ojeleri severim. İçerik olarak iyidirler.Markaya güvenimden yıllardır asetonunu kullanırım. Her çeşidini  kullandım. Fiyatı 15 TL. ve 236,5 ml. olan bu asetonlar Eczanelerde satılıyor ve asetonsuz denilerek satılıyor. İçeriğinde aseton yazıyor dediğinizde de alacağınız cevap ' Ama çok çook aaaz' şeklinde oluyor. Eskiden bilmediğimden inanır alırdım.Oysa ki birazdan içerik listesinde göreceğiniz üzere içerik listesinde ilk sırada aseton var! Paraben ve glikol içermesi ayrıca tuz biber ekiyor bu şahane içeriğe.Üstüne üstlük temizlemesi de şahane değil. Kolayca ojemi çıkarır diye hayal etmeyin.Bu kadar para verip bu kadar kötü içerikli bir ürün alacağınıza gidip en adi 1 liralık asetonu alın daha iyi diyorum.Ben yaptım siz yapmayın bu ürünü kesinlikle almayın.


Isana Asetonsuz Oje Çıkarıcıya gelelim. Ben Rossmann'dan tesadüfen görüp denemek için almıştım. Pek ümitli değildim ama gayet başarılı çıktı. Öncelikle direkt olarak aseton içermiyor.Ethly acetate filan var. Paraben, glikol yok. Ojeyi çok güzel ve hiç uğraştırmadan çıkarıyor. 125 ml. ve 2.75 TL.Hatta daha büyük boyu da mevcut.



Yedi-sekiz katı para verip Sally Hansen almaktansa içerik olarak çok daha iyi olan ve performansı güzel olan Isana'yı kullanmaya devam edeceğim.Bir daha görüşmemek üzere Sally'i çöpe uğurluyorum:) Bana önerebileceğiniz  sevdiğiniz asetonsuz oje çıkarıcılar var mı?

                                                         seregonsworld@gmail.com
                                                                twitter@seregon2


3 yorum:

  1. merhaba bende watsons un asetonsuz oje çıkarıcısını kullanıyorum. fiyatı 1.99 tl tavsiye ederim
    bir de uni nin var şelale asetonsuz aseton oda çok hoş 2.50 tl

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Begüm:) Tavsiye için teşekkürler. Onlara da bir göz atayım.

    YanıtlaSil
  3. gratisteki benri çilekli gayet başarılı koyu renk ojeleri bile çok kolay çıkarıyor. Ama asetonlu ben yine de severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...