Nuxe Micellar Cleansing Water - Nuxe Makyaj Temizleme Suyu

- -Nuxe Micellar Cleasing Water with Rose Petals gibi uzun bir ismi var:) Dermoeczanem alışverişimde aldığım bir makyaj temizleme suyu.Hatırlamak için tık tık


Aldığım günden beri yani üç gündür göz ve yüz makyajımı bu ürünle çıkartıyorum.
  • Temizleme konusunda başarılı buldum.Lancome Hypnose Drama gibi bir rimeli gayet güzel ve kolay temizleyebiliyor.Gözlerim alerjik ama hiç yanma filan yapmadı. Hassas gözler için uygun. Suya dayanıklı ürünler kullanmadığımı belirteyim.Yüz makyajını da gayet güzel temizliyor. 
  • Kokusu gül suyu gibi ama çok doğal değil gibi.
  • En güzel tarafı yüz,göz ve dudak makyajını temizledikten sonra durulama gerektirmemesi. Ben bazen yorgun olduğumda unutuyorum yıkamayı. Durulamadan kullanabilmek güzel.Sevdim:)
  • Paraben içermiyor:) 
  • Açıldıktan sonra 6 ay kullanım süresi var.
  • 100 ml. ,biraz küçük bir ürün.
  • dermoeczanem.com fiyatı 22 TL. 

Ben temizlemesini beğendim.Miktarı az olduğu için bundan sonra sadece göz makyajı temizlemede kullanıp yüzümü Bioderma H2O ile temizlemeye devam edeceğim. Tavsiye edeceğim bir makyaj temizleyici. Ben memnun kaldım.

                                                   seregonsworld@gmail.com



2 yorum:

  1. Azcık daha uzun olsaymış kullanım ömrü di mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana 3 ay bile dayanmaz ki bu miktar:))))) Eğer daha fazla bir miktarı olsaydı gerçekten daha uzun ömürlü olmasını beklerdim. Düşünsene Bioderma H20'nun 500 ml. 6 ay kullanım süresi olduğunu :)

      Ama 200 ml versiyonu var Nuxe temizleyicinin.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...