Ninfa Pearl İnci Tozu Maskesi ve Ballı İnci Tozlu Sabun

- -Bugün bu maske ve sabunları görünce şaşırdım. Çünkü ben bu maskeyi alalı 7-8 ay olmuştur ve aldığımı bile unutmuşum.Hiç kullanmamıştım.Maskeyi alırken yanında büyük boy sütlü sabun,zeytinyağlı sabun ,yumurtalı sabun ve ballı sabun almıştım. Hepsi inci tozu içeriyordu. 

Büyük sabunları kullandım bitirdim. Yanında 4'lü ballı minik el ve vücut sabunlarından almıştım  ve 4-5 tane de hediye etmişlerdi.Büyük sabunları bitirmeme rağmen maske ile küçük sabunlar en üst rafın arkasında babamın zeytinyağlı sabun koleksiyonunun arkasında kalmış. Bizim temizlik işlerinden sorumlu Dilek Abla ' Bu sabunları kullansan artık ' deyince  ben ' Hangi sabunlar? ' cevabını verip bunları görünce haliyle şaşırdım:))) Bitirmeden alıp durursan böyle olur dedim kendi kendime:))) Meğer Dilek Abla bunları indirip rafı temizleyip geri koyuyormuş:))))


İnci tozu bir ara çok meşhurdu.Bu maske beyaz pudra gibi bir toz maske. Tozdan kaşıkla alıp içine süt,bal gibi malzemeler koyup kendi maskenizi yapıyorsunuz. Aveseena  Toz maske gibi yani.İkisini de kullanınca karşılaştırırım artık. 


50 gr. Fiyatını hatırlamıyorum. Maskeyi unutmuşum fiyatını hatırlamamam normal yani:)


Yarın akşam iş dönüşü sütle bir deneme yapmayı planlıyorum. Sonuçları karşılaştırma yazsında yazarım artık. Minik sabunlardan açtım hemen. Çünkü sabunları çok severek kullanmıştım. Gerçekten bal gibi kokuyorlar. Keşke sütlü ve zeytinyağlı sabundan daha çok alsaymışım.Büyük sabunlar ahşap kutu içerisindeydiler ve kutuları hala kullanıyorum:) Benim kutu hastalığım...Benim gibi aldıklarınızı unuttuğunuz oluyor mu?:)

                                                          seregonsworld@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...