Mac Renkli Dudak Balmları

- -Allık hastalığımdan sonra bir de renkli dudak balmı hastalığımı yazsam iyi olacak:))


                                      Bu şirin mini mini kavanozlarda  Mac renkli dudak balmları.


                                            Kapakları çevirilerek açılıyor, tıpkı eyelinerları gibi.


                                              Ben şeker pembesi ve kırmızı rengini seçtim.




Bol bol kullanıp neredeyse ortasını yediğim Spf 15 koruma içeren Petting Pink isimli harika kokulu ,şeker pembesi bir balm. Beş yıl kullanma süresi varmış. Benimle ikinci yılı ve kokusunda en ufak bir değişme yok. 15 ml. Mac sürekli üretiyor bu balmı.Fiyatı ben alırken 35-40 lira gibiydi. Şimdi en az 55-60 liradır diye tahmin ediyorum.Dudakları yumuşatıyor her balmın yaptığı gibi:) Kalıcılık beklemeyin zaten yiyorsunuz:))) Ben bayılıyorum:)




Kırmızı renkli olan balm koleksiyon için hazırlanmış bir balm. Bu yıl aldıklarımdan. Fiyatını net hatırlamamakla birlikte 40-45 gibiydi.Şu anda bu renk satışta yok. İsmi Hot' N' Saucy Tendertone Lip Balm. Spf 12 koruma içeriyor. Bu balmın yapısı biraz daha jel gibi. Kokuları aynı değil ama bu da çok hoş kokuyor. 6 ml. Miktar olarak diğer balmın yarısından az. Yalnız kavanozu daha ağır:)) Her iki balmın kalıcılığı renk vermesi aynı. İkisini de severek kullanıyorum ve balm seven,doğal dudaklardan hoşlanan herkese tavsiye ederim.Dudaklarınız kurumasın,ışıldasın:)

                                                       seregonsworld@gmail.com
                                                              twitter@seregon2

2 yorum:

  1. ooo bunları nasıl bu kadar azaltmayı başardın canım,bende de var. gram azalma yok:)

    YanıtlaSil
  2. Özge diyorum ama kimse inanmıyor.Yiyorum:)))) Pembe olanı uzun süredir kullanıyorum ancak bu kadar bitti.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...