DIOR BRONZE AFTER SUN KREM

- -Dior Bronze serisinin ürünlerini içindeki minik minik altın ışıltılar sebebiyle yıllardır kullanıyorum. Ancak koruyucu kremlerinin içerisinde ışıltı yok. Sadece güneş sonrası ürünlerinde var bu şahane doğal ışıltı. Hafif bronzlaştığımda duştan sonra sürdüğüm bu krem tenimde muhteşem bir ışıltı sağlıyor.


Bu tüpün içerisinde çok az kalmış çekmecemin arkasında buldum. Geçen sene almıştım. Şimdi ambalaj biraz daha değişik ve hem yüz hem vücut için ikisi bir arada sunuluyor artık. Ben yüz ve vücut için ayrı ayrı alıyordum. Birleşmeleri iyi olmuş. 


150 ml. Bu tüp 65 liraydı. Şu anda satışta olan yüz&vücut 150 ml. olan tüpün fiyatı 90 lira. 
Yağsız bir krem ve çok hafif. 
Nemlendirmesi bana güneşten sonra yeterli geliyor. 
Muhteşem ve doğal bir ışıltısı var.


Cilt tarafından çok kolay emiliyor ve kokusu da hafif ve hoş bir koku.
Yazın etek giydiğimde bacaklarıma kullanmayı seviyorum, çünkü çok doğal görünüyor:)


Elimde kalan ışıltı en yoğun hali. 
Mayıs'ta Antalya'ya gitmeden yeni bir tüp alacağım. 

Siz güneş sonrası ışıltılı kremleri seviyor musunuz?

seregonsworld@ gmail.com

4 yorum:

  1. Güneş sonrası ya da yaz için ışıltılı kremlere bayılıyorum! The Body Shop'ın yılbaşı serisinde ginger sparkle vücut losyonum var ik tane yaz için, onları bitireceğim. Yaz sonunda da, önümüzdeki yaz için Dior'u alabilirim çünkü ışıltısına bayıldım :)) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm zencefil zencefil kurabiye gibi kokacağım diyorsun yani:) sabununu kullanmıştım gerçekten hoş kokuyor. Tekin Acar'dan testerına bakabilirsin Başakcığım. öpüldün:)

      Sil
  2. ben beyaz tenliyim tatlım banada olurmu sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin severek kullanacağını düşünüyorum özge, güneş sonrası için düşünülmüş bir krem olsa da istediğin gibi kullanabilirsin:) açık tende de ışıltısı gayet hoş olacaktır:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...