EĞLENCELİ ALIŞVERİŞİM

- -Selam:) Çarşamba akşamı Antalya'ya geldiğimden beri blogla fazla ilgilenemedim.Yarın İstanbul'a dönüyorum:( Aslında yanımda getirdiğim makyaj çantamı fotoğraflamıştım sizin için ama yazısını yazmak kısmet olmadı. Bende İstanbuldayken yaptığım eğlenceli alışverişimi yazayım dedim.


İlk alışveriş bir sabun alışverişi:) Yukarıda gördüğünüz paketin içinden aşağıdaki çingene pembesi sabun çıkıyor.Üzerinde Fight Club yazıyor. Filme gönderme yaptığı için aldığım bir sabun oldu.Arkadaşıma hediye olarak aldım bu sabunu. Tabii bir tane de kendim için aldım:) Fiyatı 10 liraydı. 



 


Bunlarda çiçekli puantiyeli yeni çay kupalarım:) Tanesi 10 lira.



Kurukafaları seviyorum. Bahara uygun bu konsept hoşuma gitti. Canlı renklerdeki bu fuları almazsam olmazdı. Bilstore'dan aldım.



Ay bu şirin ayıcıklı ayna için söylemem gerek bir şey var mı bilemedim:))) Elimden düşmüyor:) Bunu Bakırköy'den aldım. 4 lira.

 

Son olarak Migros'tan bitter çikolata aldım.Nestle 1950 yılının ambalajıyla nostalji paketleri hazırlamış. Ben çok seviyorum nostaljik ambalajları:)


Antalya dönüşü görüşmek üzere:)


9 yorum:

  1. merhabalar ilk çekilişimi yapıyorum katılmak ister misin:)
    http://myworldinthebooks.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. sabun çok süper.nereden aldın acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyoğlundan aldım ama dükkan ismi bilmiyorum.

      Sil
  3. :) Oh ne güzel, blog aleminin bana kazandırdığı en güzel insanlardan birisin canım:)

    Kupalarla fena bütünleştik Eda, elimden düşmüyorlar:)) hatta şu anda kahve içiyorum pembe olan kupayla:)

    YanıtlaSil
  4. sabuna taptım resmennn:))) ben de istiyorum. kullanmaya kıyılmaz ona yaa:)
    ayna ve nestlee... birbirini bu kadar tamamlayan bir ikili düşünülemezzz :D

    YanıtlaSil
  5. kupaları kullandığımı ve üzerimde gecen denediğim ama spor tarzma uymadığı için almadığım puantıyelı bluzu :) hayal ettım pek bı uyumlulardı :) dolu dolu alısverıslerden daha cok mutlu edıyor benı kucuk alısverısler arasında kaybolan yok hepsı ayan beyan ortada :) hepsıne ayrı ayrı vakıt kalıyor ;)

    YanıtlaSil
  6. Aynaya bayıldım resmen çok sevimli bişeymiş yaa :)

    YanıtlaSil
  7. Özellikle kupalar harika görünüyor gül desenli herşeye bayılırım, hepsini güle güle kullan. Bu arada blogumda çekiliş var tişört hediye ediyorum beklerim: http://www.modagrafya.com/2013/04/cekilis-lee-cooperdan-tisort-kazanmak-ister-misiniz.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...