JANE IREDALE PURELASH LENGHTENING MASKARA-NAVY

- -Jane Iredale blogumu takip edenlerin gayet iyi bildiği üzere benim sevdiğim markalardan. Hem içerik olarak hem ambalaj ve ürün kalitesi olarak beni memnun ediyor. Purelash Lenghtening Maskara da şurada yazdığım dermoeczanem.com alışverişimde aldığım lacivert renkli bir maskara. Bu ara mavi-lacivert maskaralara karşı aşırı bir ilgim var:)


  • Ambalajı çok güzel. YSL Maskaraları aratmıyor ambalaj olarak.  
  • Renk şahane.Tam isminin hakkını veren bir renge sahip. Navy:)  
  • İçerik olarak da iyi görünüyor. 


  • Fırçasını sevmedim:( Maalesef fırça çok başarısız. Ne dolgunluk ne hacim:( Sürmüşle sürmemiş arası bir görüntü veriyor.
  • Fiyatı indirimde 58 TL. ve 3 al 2 öde kampanyası hala devam ediyor.İlgilenenler tık tık .
  • 12 ay kullanma süresi var ve 7 gr.



Rengin güzelliğini görüyorsunuz, çok yumuşak bakışlar sağlıyor. Ben renge bayıldım ama başka maskara fırçasıyla sürüyorum. Fırçası gerçekten başarısız.Bazen Dior ya da Lancome siyah maskara sürüp kirpik uçlarıma navy uyguluyorum.


İçerik listesi de böyle:)

Fırçası nedeniyle tavsiye etmiyorum ama başka fırçayla kullanırım derseniz çok güzel bir rengi var.

Siz mavi-lacivert renkli maskaraları seviyor musunuz?

seregonsworld@gmail.com

8 yorum:

  1. Bende alıcam renkli bak iyiki gördüm aklıma düşürdün,bir ara lise yıllarımda yeşil almıştım o günden bugüne almadım renkli birdaha,renkli maskaraları severim aslında evet ilginç duruyorlar tekrar fiyatıda uygun olan rimel alabilirim sanırım güle güle kullan.
    Sevgiler♦♦♦

    YanıtlaSil
  2. Ben daha önce koyu mor kullanmıştım onu da sevmiştim. Başka bir mavi maskara daha aldım yakında onu da yazacağım:)teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. rengi dediğin kadar varmış valla bayıldım:))) ama benim yves rocher blue rimelim bunu döver:))))fırçası epey başarılı ;) tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PF .nin mavisini de aldım yoksa YR'ye de bakardım:)

      Sil
  4. Ben de renkli maskaraları çok severim amaherhalde en çok moru seviyorum. Pastelin yeşil bir maskarası var. O da çok canlı duruyor, almayı düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok mor seviyorum :) lacivertlerde güzel ama yeşili bilemedim. Bakmak lazım:)

      Sil
  5. merhaba...sitenle yeni tanıştım ve çok beğendim, artık takipteyim.sevgiler...bende bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...