MİNİ ROSSMANN ALIŞVERİŞİ

- -Başlığı görünce 'Hayırdır , diyet ne oldu ?' diye soracaksınız ama gerçekten bir ihtiyaç alışverişi yaptım.Yüz havlum ve asetonum bitmişti, diş fırçamı da sürekli değiştirdiğimden yenisini alma zamanı gelmişti. 



Fotoğrafta gördüğünüz ve gereksiz aldığım tek şey Isana mini mini duş jeli:) Signal fırçalar 2 al 1 öde kampanyası vardı.Alouette Havluları günlük kullanıyorum zaten. Alterra mandalina kokulu organik sıvı sabun kokusunu sevdiğim için arada alıyorum yoksa sıvı sabun insanı değilim. Isana asetonsuz oje çıkarıcı bitenin yerine alındı. Aslında kokusu çok fena zor dayanıyorum ama yerine henüz bir şey bulamadım.Tırnak fırçamın değişme zamanı gelmişti, bu ahşap tırnak fırçasını görünce attım sepete.Son olarak annem için mini Isana saç spreyini ve Isana Kuru Şampuanı aldım ve gereksiz bir şey almadan,renkli kozmetiklerin yanından bile geçmeden çıktım Rossmann'dan:)

seregonsworld@gmail.com
twitter@seregon2
www.bloglovin.com/seregonsworld

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...