NYX JUMBO LIP PENCIL 720 HONEY NECTAR

- -NYX Jumbo Lip Pencil bana diyetimi bozduran bir ruj. Her ne kadar kalem dense de dudak çerçevesi belirginleştirebileceğiniz bir dudak kalemi hayal etmeyin. Bu bir kalem ruj.Yoğun bir renge sahip ve inanılmaz yumuşak bir sürümü var. Dudakları kesinlikle kurutmuyor. Ben mat bir renk olan 720 Honey Nectar rengini seçtim. Sürdüğümde ( kolumdaki swatchta gördüğünüz) güzel bir pembe renk veriyor.Bana biraz Celestial'ın rengini hatırlattı. 


Kalemtraşla açılıyor.Plastikmiş gibi görünüyor ama kalemtraşla gayet rahat ve güzel açılıyor.Fiyatı 16 lira. Işıltılı ve mat renk seçenekleri mevcut. Kırmızı renk olanı da sanırım alacağım. Kullanımı kolay,kalıcılığı güzel. Tabii gün içinde tazeleme yaptım .


Tam olarak kolumda görünen rengi veriyor sürüldüğünde.


Kalem rujları seviyorsanız, uygun fiyatlı bu kalem ruja bir şans verin derim.
Öpüldünüz:)

seregonsworld@gmail.com

1 yorum:

  1. Kahve ve bej tonların sana çok yakışacağından eminim Eda:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...